Awa01 Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hei hei Endelig kan jeg melde meg inn i et babyforum! I juli bestemte vi oss for å sette i gang prosjekt baby, og så langt har vi ikke fått det til. Tror jeg. Denne mnd har jeg hatt små stikkinger langt ned på siden av magen, i tillegg til at jeg har følt meg litt "utenfor". Fikk mensen på torsdag, 1 dag før tiden. Ingen magekramper, humørsvingninger og i helga har jeg nesten ikke blødd. Vanligvis må jeg knaske paracet og jeg blør uten stopp i 1 uke i tillegg til at jeg er snarsint som et lemen. I dag måtte jeg holde meg hjemme fra jobb pga en voldsom bølgende kvalme. Er det mulig at jeg er gravid?? Skal ta en test i morgen, men er jo fryktelig spent! Blir litt skeptisk med tanke på blødningen... Noen som har opplevd noe lignende?
Maya86 Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Jeg har ikke opplevd liknende, men vil ønske deg lykke til med testing og babylaging!
Awa01 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2011 Tusen takk! Spennende tider. Blir fort utålmodig når det er noe en har ventet lenge på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå