Gå til innhold

privat ul i stavanger

stolt mamma t to jenter+ spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan gå for å få tidlig ultralyd. Har fått henvisning av lege så det må være noen som tar imot oss med henvisning:) Håper på kjappe svar:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kari Utne på Bryne er kjempe flink og har bedre ultralyd apperat enn på sus:) Ho er jordmor på sus og har egen praksis på Bryne. Tlf henner er 51485015 / 41513160 og har kontortid tysdager og onsdager. Ang henvisning må du bare spør om det er noe ho gjør. Men fikk selv henvisning til tidlig ul, men den henvisningen gjekk til gyn på sykehuset i byen så foretok min der. Lykke til!

Skrevet

Eli Smedvig tar i mot henvisning.

Jeg har gått til henne.

Kjempekoselig dame.

Første gang jeg var der (uke8) skrudde hun ul over på 3D... Ikke mye jeg så da....

Skrevet

Mammastork tror jeg også har ul

Skrevet

Hei !

Karen Time på Bryne har jeg vært og tatt ultralyd hos flere ganger. Hun er gynekolog og har jobbet på sykehuset tidligere. En trenger ikke henvisning da hun driver privat. Koster ca 800 kr. Bildene jeg tok der i uke 7 var mer tydelige enn på sykehuset i uke 12. Vet hun har litt ventetid for tiden hvis du hadde tenkt å ta ganske snart.

Skrevet

Hei.

Tydelig at det er litt jærbuer her, siden det blir anbefalt to plasser på Bryne. :-) Kan bare skrive under på Kari Utne. Hun er fantastisk! Og har 3d-UL. Hun jobber også på sykehuset i tillegg.

Men det finnes en på Sandnes, som heter Rune Mork Braut. Han tror jeg du må bli sendt til fra lege. Han har mange som har problem med å bli gravide/risikosvangerskap og slikt, tror jeg. Har hørt mye fint om han også.

Det finnes garantert noen i Stavanger også. Søk på gynekologer og ring og hør.

Skrevet

Baut er en kjekke fyr:) utrolig dyktig og tålmodig

har gått begge ord ul hos han:)

hnv fra lege:)

Skrevet

Jordmor Janne i Stavanger anbefaler jeg! www.jordmorjanne.no

Hun jobber også på sykehuset itillegg til privar praksis, og vi har alltid fått flotte bilder på 3D ul hos henne. Koselig dame :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...