StineH88 Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Har vært mindre aktivitet de to siste dagene. Er som regel en veldig aktiv gutt der inne, men no er det mye mindre. Ja plassen er jo selvfølgelig ikke så god, men har som sagt merket mye endring i aktivitet. Kan dette være et tegn på at det skjer noe snart? Er 39+6 idag, så er veldig klar! Hadde litt murringer i korsryggen i går kveld, og akkurat som sting i hele magen når eg var på tur i går. Men idag har jeg ikke merket noe "smerter". Kan ikke bare ting begynne å skje!
nummer 4 er en spire Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Du burde få sjekket det opp hvis det blir veldig stille i magen , for å utelukke morkakesvikt.
StineH88 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2011 Er ikke veldig stille, men er vant til at han er masse i aktivitet. Men no er det mindre enn før, spesielt var han veldig aktiv på formiddag, men nå nesten bare på kvelden. Skal til legen på torsdag, så får høre da. Takk for svar:)
anettepette85 Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Jeg har også merket mindre aktivitet de 2 siste dagene.. var hos jordmor idag, og hun sa at når man nærmer seg fødsel kan bevegelsene til fosteret avta litt da de "sparer" på energien til de skal utdrives. De bruker ikke opp energien sin på å sparke.. Jeg har jo vært veldig bekymret, men så lenge man merker noe liv daglig, så skulle jeg vist ikke være bekymret sa hun.
StineH88 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2011 ja har lest det på nettet og at det er oftest det som skjer at de sparer seg. Så er vel kanskje ikke noe å beskymre seg over, lurer bare på om eg tar en liten telefon i morgen bare for å høre=) er jo allerede 6 dager over mens termin, men har 3 dager til UL termin. Så kan jo skje noe snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå