Gå til innhold

hvordan er ditt forhold til stebarnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du glad i stebarnet og synes det er hyggelig når hun/han kommer? Leker du med barnet/finner på aktiviteter sammen med stebarnet? Gir du klemmer? Kjøper av og til en liten ting til barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med hans barn som jeg er med mine egne. Prøver å ikke gjøre noen forskjell

Skrevet

jeg er glad i stebarnet og synes det er hyggelig når hun er her. Hun er cirka like gammel som barnet mitt og jeg har kjent henne siden hun var veldig liten. Jeg prøver å være bevisst på å ikke overta noen morsrolle for henne, men jeg tar henne på fanget og gir klemmer. Det hender også at jeg kjøper ting til henne. Kanskje hadde det vært litt annerledes hvis hun hadde vært eldre da vi ble kjent eller jeg ikke hadde hatt en på samme alder selv. Men siden jeg har barn på samme alder så blir det nok litt automatisk til at jeg tar meg av begge barna og at jeg prøver å gjøre ting likt.

Skrevet

Ja jeg er glad i stebarnet mitt,og det hender at jeg kjøper ting til henne selvsagt,men jeg må jo være så ærlig å si at jeg aldri kommer til å få samme forhold til henne som til mitt eget barn. Jeg prøver å ikke gjøre forskjell,de har samme regler og fordeler,men innerst inne vil jo barnet mitt alltid komme før for meg!

Skrevet

Er veldig glad i stedattera mi! :-) Alltid hyggelig når hun kommer på besøk... Leker ikke så mye sammen, hun er jo tross alt litt for gammel for det, men vi finner på masse sammen, enten alene eller med resten av familien. ;-) Klemmer får hun også, og ofte små og koselige ting, men hun er jo ikke et barn! :-)

Ikke så stor forskjell mellom meg og stedattera, så vi har heldigvis blitt gode venner! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...