trolly Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Noen som jobber i barnehage her? Jeg vurderer å søke på en assistentstilling. Trives dere? Evt hvorfor?Hva kunne vært bedre? Ønsker gjerne å vite hvordan dere syns det er. Håper på svar:)
dincene Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Har jobbet i 10 år. Det er jo trivelig, ingen dager er like men etter noen år begynner man å kjenne på kroppen at det er en tung jobb. All påkledninga, hele dagen på beina, løfting... når man går underbemanna så går det utover dei som er på jobben igjen... Men elsker man barn og hvis man føler at man har i gi noe til dem så er det en grei jobb. Man bør være sosial, kunne skravle med foreldra, være positiv, takle stress. Jeg synes man kan ikke søke om stilling i bhg og si etterpå - jeg singer ikke. Jeg har heller ikke noe sangstemme men singer fordi dei sangene som er enkle. Hvor gammel er du? Har du jobbet med barn før?
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Jeg har jobbet som vikar i bhg i 1,5 år. Synes det var kjempegøy jeg. Absolutt å anbefale så lenge du er sosial av deg, og liker å være ute i all slags vær året rundt.
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Jobb i bhg å er de er de beste.. Mest fantastiske barnegruppa med mange utfordringer og mye smil og latter :-) :-) Kunne ikke hatt en bedre jobb syns eg. så grue meg til å gå i permisjon å miste de siste året til halve gruppa i bhg før dei begynne skole. De blir på måte vårs og siden man går oppi dei hele dagene. Å de er foreldrene enige i ei kjempe foreldre gruppe og i tillegg. Å på toppen av de hele de beste teamet eg kunne bedt om :-) Kunne ikke hatt en bedre dag på jobb enn me dei. Jobbe vertfall ikke bhg for lønna sin skyld for å sin de sånn heheh... Har jobbet me barn siden tenårene har prøvd meg i butikk å som helse arbeider 6 mnd men nei barn er den største gleden å dei beste gullkorna. :-) :-) å bare komme inn på jobb å få en overdose i klemmer for dei er så glad for å se deg :-) om de er en dag eller 5 du er vekke. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå