Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 NOE Å TENKE PÅ !!! Grisens orgasme varer 30 minutter. (O.M.G.!!!) En kakerlakk kan leve opptil ni dager uten hode, før den sulter i hjel. (Ekkelt. Og jeg er ikke kommet over det med grisen enda.) Hannkneleren kan ikke parre seg hvis hodet sitter på kroppen. Hunnen tar initiativet til sex ved å rive hodet av ham. (Elskling! Jeg er hjemme. I all verden…?) Loppen kan hoppe over 35 ganger sin egen kroppslengde. Det ville være som at et menneske hopper over lengden av en amerikansk fotballstadion. (30 minutter. Heldiggris!! Kan du forestille deg det?) Mallen har over 27 000 smaksløker. (Hva i all verden kan smake så godt på bunnen av en dam?) Noen løver parrer seg over 50 ganger om dagen. (Jeg er enda ikke kommet over den grisen…kvalitet over kvantitet.) Sommerfugler smaker med fotsålene. (Noe jeg alltid har ønsket å vite.) Elefanter er de eneste dyrene som ikke kan hoppe. (Ok, så det er å betrakte som noe bra?) Kattens urin lyser under «blacklight». (Jeg undrer meg på hvor mye styresmaktene betalte for å få vite det?) Strutsens øye er større en dens hjerne. (Jeg kjenner noen mennesker som er sånn.) Sjøstjerner har ingen hjerne. (Jeg kjenner noen mennesker som er sånn, også.) Isbjørner er venstrehendte. (Snakk om kjeivslag, eller kanskje skeivslag!) Mennesker og delfiner er de eneste dyreslagene som har sex, blott til lyst. (Hva med grisen tro? Kanskje delfinene vet om dette med grisen?) Nå som du har smilt, iallfall en gang, er det din tur å spre disse skrullete faktaopplysningene….. hvis man ønsker det :)Ha en fin uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå