Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hei Er gravid i uke 27, og er alltid så trøtt og lei. Ikke sånn vanlig trøtt og lei, men sånn på gråten trøtt og lei.. Sliter hver dag på jobb med dårlig samvittighet overfor alt og alle. Dårlig samvittighet ovenfor jenta mi som er på barnehagen (2 år), dårlig samvittighet fordi jeg ikke klarer å fungere 100% på jobb, dårlig samvittighet ovenfor lille i magen som jeg ikke tenker på oppi alt det andre jeg tenker på.. Sitter hver dag inne på toalettet på jobb og gråter, men prøver å skjerpe meg. Nå har jeg bare lyst til å gå herfra, hente jenta mi i barnehagen og gi henne en lang og god klem. Går hele tiden rundt med en vond klump i magen.. Er dette normalt? Har tatt seg spesielt opp de siste ukene, og nå er det bare sånn at ejg gruer meg til å gå på jobb hver eneste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå