Gå til innhold

Noen som har fortalt det til noen enda ?


SuperMuffin

Anbefalte innlegg

Er bare 4+5 og har ikke så lyst til å fortelle det til noen enda pga.frykt for sa. Lurer på å fortelle det til mine foreldre når jeg er litt over 8 uker, for da har mamma bursdag, så hadde vært veldig gøy å gitt henne en sånn bestemor ting og se reaksjonen. Svigermor har også bursdag snart, så gjøre samme der. Men venter litt med ytteligere familie og venner, da jeg redd for at det sprer seg veldig fort. Er vel kanskje trygt å la almennheten vite det når jeg passerer 12 uker ?

 

Når skal dere fortelle og til hvem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 4+1 og har fortalt det til min mor, svigermor, min beste venninne, og mannens beste kamerat:-)

Disse går helt greit at vet det dersom det skulle gå gale. Men vil ikke si det til flere nå. Men tviler på jeg klarer å vente helt til uke 12 før noen fler får vite det da, men det får tiden vise;-) Gleder meg sånn til å si det til slekt og venner, mens jeg gruer meg for å si det på jobb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan fortalte du det da ? Lurer så på hvordan jeg skal si det til våre foreldre.. Lurte på å kjøpte bestefar og bestemorkopp, siden begge elsker kaffe, men er jo så lite sånne besteforeldre ting å finne.. og det bitte lille som er, er ikke noe fint..

Lurer veldig på hvordan jeg skal si det til sjefen, tror ikke han vil bli veldig happy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bare fortalte det på litt artige måter. Har nemlig termin dagen før svigers bryllupsdag, 2 dager før svigerfars bursdag, så brukte de da vi fortalte til dem.. Til min mor brukte jeg ene niesen min som har bursdag dagen etter termin dato. Sa slik: Ja hva tror du Thea sier når hun kanskje får en kusine/fetter på bursdagen sin... He he. Til bestevenninnen min sa jeg det bare uten noe skøy. Er barn nr 2 for oss dette, pluss at det bare er noen mnd siden hun fikk sitt første barn.

Så blir litt forskjellig vi forteller det. Er gøy og spennende å fortelle:-)

Men kvir meg som sagt til å si det på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi prøve å holde oss lengst mulig. Har heller ikke helt den store fortellertrangen som sist, kanskje fordi det gikk galt... Men, jeg klarte likevel å si det til ei gravid venninne og broren min :-) Men prøver å holde oss så lenge som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til søstra, kusina, og kommer til å fortelle det til et par gode veninnger. Den nærmeste familien kommer også til å få vite det de nærmeste ukene. Vet det er tidlig, 4+2, men de vil være gode å snakke med dersom det skulle gå galt. Svigerfar fikk vite det i går og han lyste opp som ei sol og ble utrolig glad!! :) Vi kommer ikke til å la det bli helt offentlig før uke 12, og kommer nok til å ta en tidlig UL for å sjekke hvordan det står til med spiren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mista i sommer, og da var det godt at folk visste. Bestevenninna vet det, og mamma får snart en fin bursdagsgve :-) Sist var jeg veldig dårlig, så det ble kjent ganske tidlig både blant familie, venner og kolleger. Bare godord fra alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...