Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Jeg har på et eller annet vis fått stilt på noe på pc´en min, sånn at jeg må HOLDE INNE tastene lenge for at det jeg skriver skal komme på skjermen! Hvordan får jeg endret dette tilbake? Sitter og jobber med en skoleoppgave...Bruker words, hvis det har noen betydning...:-) På forhånd takk!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Ingen som veit?? Jeg står helt fast her! Hi
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Sikker på at ingen har mistet et glass med cola i tastaturet?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Eldre data/word versjon? Prøv å holde "shift" lenge inne og se hva som skjer
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Har du fått fiksa det? Vet ikke om det er noe hjelp i dette, men du kan gå inn på kontrollpanel, deretter på hjelpemiddel. inne på hjelpemiddel velger du endre tastaturets virkemåte. så kan du jo sjekke der inne om noen har slått på trege taster, eventuellt se etter andre innstillinger for å endre reaksjonen på tastene
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Gå på min datamaskin og sjekk tastatur der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå