Gå til innhold

Hun er jo ikke fin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med Anna Anka som hun mener selv er så nydelig?

Mannen min sa at han syntes hun lignet en spissmus...?:P hehe...ikke for å rakke ned på henne, men synes hun har aaaalt for god selvtillit....:P

"jag har ETT prosent fett på min kropp" ..javel...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er galt med å ha litt selvtilitt da du?? Syns det er kjempefint at noen damer her i verden lyser selvtilitt. TOPP ;))

Skrevet

Jeg syns ikke hun er pen og se på, men herlighet for en kropp! Og den jobber hun hardt for, så jeg syns hun skal få skryte litt, jeg :)

Skrevet

Jge syne sheller ikke hun er særlig pen. HUn er alt for utseende- og kroppsfiksert også. men den selvtilliten hennes er jo så syk at den går helt rundt, forbi teit, og til å bli kul.

Skrevet

Hun har jo en flott kopp og et symmetrisk ansikt, la henne for all del skryte litt! Jeg er imidlertid redd for att denne selvtilliten hennes er en smule påtatt, når jeg ser på hvordan hun ter seg ellers. Sikkert ikke alltid like lett å være henne!

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke at hun er vakker sånn utseendemessig. Men jeg synes kroppen ser bra ut. Hadde sett bra ut med noen kg mer også da.

Det jeg liker mest ved henne er den litt harde, kalde attituden hennes.

Skrevet

hun er kke fin.. helt enig. kanskje kroppen er bra ja, men utseende hennes er ikke fint. i tillegg er hun dum som et brød.

Skrevet

Tenker HI er skikkelig nydelig jeg. Kanskje bare 0,5 fettprosent?

Skrevet

Flott kropp til å være "godt" voksen...er hun ikke 40 da??

Men selve ansiktet er ikke noe pent.

Men stygg er hun ikke.

Skrevet

Jeg trodde hun var i 60 årsalderen jeg. Om hun bare er 40 ser hun ikke så bra ut, nei.

Skrevet

Hun har et ansikt som gjør seg på bilder.

Skrevet

Ikke pen, men bra kropp har hun. Selvtillit er bra i seg selv, men hos Anna Anka har det bikka over:-D

Skrevet

jeg tror de fleste er penere enn henne:P hehe...

jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI ville hatt hennes utseende, hverken ansikt eller kropp :) synes hun har alt for mye selvtillit....

mamma trodde forresten også hun var i 60 årene....(henviser til en kommentar her oppe..)

Skrevet

Supert at hun har selvtillit, jeg er en hardnakka motstander av janteloven som du her så hardt kjemper for å ha HI.

Skrevet

Dessuten tror jeg mye av det hun sier er hennes humor. Hun har mange ganger tatt opp kampen mot janteloven i Sverige så jeg tror mye av attituden hennes er en del av den pakken hun selger - seg selv. Anna Anka the cold bitch with the killer body.

Jeg har sansen for henne jeg, synes det er en uting at vi skal sensurere oss selv hele tiden og gå rundt som unnskyldende stakkarer hele gjengen for å bli akseptert av allmuen.

Skrevet

hun høres i tillegg ut som en skikkelig god mor.......:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...