Gå til innhold

Nå mister både bebis og jeg forstanden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille mini på fire måneder er så enormt plaget av tennene! Ingenting hjelper! Smører med dentinox, men usikker på om det heller hjelper. Biterringer, både vanlige, og sånn som ligger i kjøleskap, gjør ham bare sint. Han hyler og skriker, stapper hennene sine eller våre i munnen, og det biler som bare det! Men tennene kommer ikke igjennom.. Storebror var dobbelt så gammel når han fikk sin første tann, så litt uvirkelig at de skal komme nå. Men kan ikke skjønne at han skal måtte streve sånn mye lenger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, ikke noe artig:(

Men det kan jo være andre ting enn tenner også? Baby putter gjerne ting i munnen uansett om det er tenner på gang eller ei, og det er jo mye annet som kan plage babyen også. Hvordan sover han på natta, eller er det bare på dagen han virker plaget?

Skrevet

Mest på dagen, men har de siste tre nettene slitt litt også. Sutret mer generelt et par uker nå. Sugler ganske mye, og kjenner at det buler skikkelig i tannkjøttet noen steder, og jeg ser tennene under tannkjøttet, så tror det er tennene. Kan ikke komme på hva det kan være hvis ikke.. Synes fryktelig synd på ham! Vil så gjerne at han skal få litt fred! (Nettopp ferdig med behandling for låsning i rygg/nakke, så unner ham litt smertefri ro... :o) ).

Skrevet

Tannfrembrudd er kjedelige saker, såesielt når det tar lang tid. Det vet vi alt om her hos oss. Vi har gitt kjølige biter av frukt og grønnsaker i fruktnett fra 4 måneders alderen. Eple er veldig bra. Det smaker godt, og lindrer og fungerer samtidig som en bitering. Det er det eneste rådet jeg har. http://www.lilleprinsen.no/product/469480/Baby-Safe-Feeder-2-pack-2-ekstra-nett.html

Skrevet

Ja, der var et uprøvd tips! Kan tenke det kan være mer interessant å bite på noe med god smak enn en kjip bitering! Takk for tipset!!! :o)

Skrevet

De har det forresten på flere apotek, mener jeg. Enkelte babyutstyrsbutikker også. Sånn i tilfelle du synes å vente på det i posten tar for lang tid... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...