Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 ...er i en stor krise med min mann for tiden. Min mann mener at det viktigeste i et forhold er sex.? Jeg mener at ja, det er viktig, men ikke viktigst. Viktigst for meg er respekt og anerkjennelse. Støtte hverandre når det trengs og så kommer sexen etterhvert.Dette er ikke det eneste vi sliter med..bare en del av det. Han ønsker sex hver kveld. Hvis ikke han får det, er han ikke en mann mener han. Vi har 4 barn, jobber begge full tid. Er ikke "ung" lenger. Min mann er akkurat fylt 40...er det han som er i 40 årskrisen? Jeg vet ikke...Håper på svar.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Jøss - har du ikke funnet ut at dere er forskjellige i så grunnleggende verdier etter å ha produsert 4 barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå