Gå til innhold

Trenger litt hjelp..


Anbefalte innlegg

Skrevet

...er i en stor krise med min mann for tiden. Min mann mener at det viktigeste i et forhold er sex.? Jeg mener at ja, det er viktig, men ikke viktigst. Viktigst for meg er respekt og anerkjennelse. Støtte hverandre når det trengs og så kommer sexen etterhvert.Dette er ikke det eneste vi sliter med..bare en del av det. Han ønsker sex hver kveld. Hvis ikke han får det, er han ikke en mann mener han. Vi har 4 barn, jobber begge full tid. Er ikke "ung" lenger. Min mann er akkurat fylt 40...er det han som er i 40 årskrisen? Jeg vet ikke...Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss - har du ikke funnet ut at dere er forskjellige i så grunnleggende verdier etter å ha produsert 4 barn?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...