Gå til innhold

M79-pcos+gutt08+spiregull12


Gjøkeredet③

Anbefalte innlegg

Så gøy å treffe deg igjen her..

Vi hang her inne samtidig i 2008. Jeg fikk en gutt i Desember.

Har bytta litt nick og ikke vært så veldig aktiv her inne på en god stund, men tror jeg gikk under BabyboyB på den tida :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så kjekt:-) Ja jeg husker nicket ditt BabyboyB veldig godt:-) Så utrolig artig da:-) Hvordan har du det da? Har du flere enn gutten du fikk i 2008? Blir kjekt å følge deg framover:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alltid stas med kjente.. Jeg fikk en gutt i April 2010 også, så her er det full rulle. Men veldig gøy. Håper bare det går like greit dette svangerskapet som de forrige :o)

Kjenner jeg er mer nervøs nå enn jeg noen gang har vært før, selv om jeg aldri har opplevd verken SA eller MA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det der med å være nervøs kjenner jeg meg igjen i... Jeg har heller aldri opplevd sa/ma el, men kjenner jeg tenker litt på det... F eks er jeg jo veldig glad for at jeg ikke er kvalm enda denne gangen, men samtidig tenker jeg at: "Uff tenk om det ikke er liv mer" og løper å sjekker om tr har dukket opp flere ganger for dagen... Er jo helt teit også, for har jo flere andre symptomer....

Så kjekt det må bli å få 3 så tette.. Hadde lyst til det vi også, men vi har "jobbet på" i 2 år og 4 mnd for denne spiren;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var godt å høre at jeg ikke er helt alene med å være litt på bærtur ;o) Løper på do et par ekstra ganger fordi jeg tror jeg kjenner at jeg har begynt å blø.

Vi får krysse fingrene for hverandre og satse på at dette går veldig så greit!! Lykke til de neste ukene! Dette blir stas skal vi se.. Hehe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja satser på at spirene våre har det helt supert "der inne" og at de vokser og utvikler seg som de skal og at vi en gang i juni sitter med hvert vårt nye lille gull i armene:-) ÅÅÅÅHHhhhh hormonella-rørt jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...