Gå til innhold

Kan noen tipse meg om BRA blogger om interessante temaer?


FletteMette&DenLangeMelkeveien

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke opptatt av:

- Andre menneskers barn

- Andre menneskers kropper

- Andre menneskers hjem

 

Ellers er jeg åpen for det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er hage, mat, blomster, hekling&søm, klipp&lim og sånt- du er kanskje ikke der heller? For hjernefôr vet jeg ikke om bloggverdenen er det rette? Samfunnsengasjement utover eget syskrin finner jeg andre steder hen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre menneskers hager eller syskrin og middagsbord er jeg heller ikke særlig interessert i, når dere nevner det;)

 

Det må da finnes blogger som ikke er rent navlebeskuende? De kan forsåvidt handle om nevnte temaer, men da fra sett i en litt større sammenheng. Det viktigste er egentlig at de er relativt velskrevne.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ay ay captain! Saken er klar! Du er den eneste sjefen jeg har!

(Hvis du tror jeg har sett for mye Kabelsatan i det siste har du helt rett. )

 

Bøker for hodet, blogger når hodet hviler. Og for min del, blogger er litt mat for den kreative hjernen min som jobber døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, at jeg ikke har gitt opp dere for lengst. Dere er jo så enige at det er kvalmt.

 

Jeg får lete sjæl da, når dere er så lite hjelpsomme. Jeg hadde bare håpet å slippe å tråle meg gjennom alle de som ikke sier noe i håp om å finne de få som har noe fornuftig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke mye spesifikk. Si heller hva du er interessert i enn hva du ikke er interessert i. Kanskje kan jeg komme med noen gode tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

veldig velskrevet og reflekterende og uten bilder av one big happy family er lammelårtanker

 

http://lammelaartanker.wordpress.com/

 

slenger i samme farta min egen på også, men den er neppe noe for deg, men kan jo være noen andre som synes et er ok å se på puslespillsbilder med skjult tema og å lese om bollemelk.

 

http://mamma-i-eksil.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...