Gå til innhold

Hva er en SUNN middag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så mange som rakker ned på hva andre spiser til middag, at det er usunt osv. Så forventet flere svar ;)

Skrevet

Quinoa med kyllingfillet og rømmesaus (lettrømme)

Skrevet

Blir vell egentlig alt som er frukt og grønt. Uten noen form for dressing og sånne ting. Kylling er vell sundt det også? pasta er bra, men da må det være sånn fiber greie. Å de er litt dyrere enn vanlige. Økologisk mat generelt blir vell sett på som sunt? :)

Skrevet

Nå er det ikke jeg som lager middag hjemme hos oss, men mannen lager stor sett alt fra bunnen. Oppskrift følger dessverre ikke med da altså ;-)

Kjøttkaker (ja, hjemmelagede!) med grønnsaker og poteter

Kyllingkjøttboller i tomatsalsasaus (eller hva man skal kalle det) med ris

Kyllingkjøttdeig stekt med spinat, løk og snøfrisk (NAM NAM!), serveres med pasta (og denne er så enkel som det).

Fisk i varianter. Grove fiskekaker (sjekk det faktiske fiskeinnholdet før det kjøpes), laksefilet i varianter (ovnsbakt er best) med pasta, ris, potet og grønnsaker osv.

Chilli con carne (hjemmelaget) med ris.

Vanlig pastasaus (hjemmelaget)

Wok i varianter.

I dag har vi fårikål. Ikke akkurat helsekost, men en del av et variert kosthold.

Ja, det var det jeg kom på i farten. Lasagne spiser vi fra Toro ;-)

For meg er dette sunn mat fordi det dekker alle beov, det er lite salt og vi vet hva vi har i maten. Gode råvarer! Poden på 2 1/2 spiser alltid det samme som oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...