Gå til innhold

Hva er din vekt og høyde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

169 cm, 95 kg (111 ved fødsel for 10 mnd siden). På vei videre nedover håper jeg..

Skrevet

162 cm og 66 kg. Ned 14 siden januar! :D 7 kg igjen :-)

Skrevet

1,63 høy og rundt 75kg til vanlig..

har store tunge muskler som jeg må kle inn med litt ekstra mykt for å ikke se grotesk ut.. da jeg veide 68kg følte jeg meg som hulken, bein stakk ut ehr og der og musklene var styggt deffinerte... føler meg mer vel med dette fettet utenpå ja!

Skrevet

170 cm. 97 kg. Ja, jeg er alt for tung.. Men jeg ammer, og er sulten hele tiden! Må ha noe søtt hver dag.. :(

Skrevet

164 og 58 kg

Ammer også! Og det er grunnen til at jeg raser ned i vekt :P

Amming satt igang forbrenningen som en rakett!

Skrevet

162 og 51kg

men er nå gravid i uke 37 og 61kg

Skrevet

176 og 66 kg ca, har 17 uker igjen til terming, normalt er det rundt 60 kg.

Skrevet

175 cm, veide 60 kilo da jeg ble gravid. Er nå i uke 22 og veier 67 kg.

Skrevet

168 cm og veier 89 kg (!!!) har termin om 13 dager. HÅPER å rase ned til min vanlige vekt på 65-68 kg om ikke alt for lenge.. MYE vann i kroppen.

Skrevet

165 og 73 kilo. 26% kroppsfett og 49,9 kilo fettfri masse. Hvis jeg nå klarer å fjerne 5 kilo med fett blir jeg fornøyd!

Skrevet

Jeg er gravid i uke 13+5. Høyde 164, vekt 57 kg. Veier vanligvis 56 :-)

Skrevet

170 cm og 60 kg. Skal ned fem kg. Fem mnd siden fødsel.

Skrevet

174 cm høy og 69 kg, skulle vel tatt av 4-5 kg, syns det er litt mye flesk rundt magen.

Skrevet

165 cm høy og 85 kilo bred....

Gikk opp 20 kilo under og etter svangerskapet:S

Skrevet

165 cm og 58 kg. Skulle veldig gjerne ha byttet ut 3 kg fett med muskler, men må bare bli ferdig med barseltida først slik at jeg kan komme i gang :) Veier rundt 56 kg til vanlig, men nå har jeg ganske nylig født og ammer, og passer på å få i meg nok næring slik at babyen får masse deilig og næringsrik melk :)

Skrevet

1.66 cm - 60 kg

Fødte for ei lita stund siden, så planen er å ta av meg noen kilo å få strammet meg opp litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...