Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Er det noen som har erfaring med Britax barnesete 9-18kg? Er det et ok barnesete?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Hm.lurer jeg også. Har 0-13 nå, og er kjempefornøyd. Tenker på å kjøpe 9-18 kg snart. Er det slik at man ikke kan bruke adapter på den størrelsen? Ikke engang å sette den på vogna mi, slik som den minste størrelsen? Jeg synes bilstolvogn er supert, og kunne lett ha brukt den noen mnd til.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Hvilket da, er jo mange typer....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Man kan ikke feste seter i gruppe 1 på vogner nei. Disse setene er jo en god del større og ikke særlig egnet til å drive å flytte på. Og behovet er vel strengt tatt ikke der heller når barnet er blitt så stort at det kan over i den typen stol.... Er det base du tenker på når du skriver adapter, så finnes det til noen stoler, men som oftest er basene festet til stolen som en sokkel. Akta Graco DuoLogic festes i base og kan tas ut og festes på vogn. Det er et sete som passer fra nyfødt-4 år(0-18 kg)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30497989
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Ville krevd flere opplysninger om setet før jeg kjøpte det i såfall. F eks hvilken modell, og om det er kun forovevendt eller om det kan brukes bakovervendt også. Finner ikke dette setet på Britax sine sider, så helt nytt er det ikke. Kan hende det bare er brukt i 1 år, men det er ikke fra i fjor til i år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå