Dagros med gutt Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Her er det full aktivitet med to gutter på 5 og 2 år. Har bestemt oss for at det ikke skal bli flere småtroll....og nå ser det ut til at en liten spire har funnet veien likevel! Og jeg som har gått på pillen hele tiden! ajjjjj...akkurat nå virker dette alt for skremmende... Flere i samme "båt" eller?
*3 prinsesser* Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 He,he;-) Her er og nr 3 på vei, men hun var veldig planlagt. Lykke til på ferden, skal bare se det er jenten som er på vei;-)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Jeg venter også nr 3, og som er veldig planlagt Har hørt utrykket at "en er som ingen, to er som 10, tre er som tre" Så jeg regner ikke med at det blir noe mer stress med 3 enn med 2... Gratulerer og lykke til Tenk så kjekt at du får gå hjemme i permisjon når poden din begynner i 1. klasse ;-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Jeg er i samme båt som deg ja, med to jenter på 4 og 1,5 år Hadde ikke tenkt oss en til egentlig, iallefall ikke før om noen år isåfall, men så ble jeg nå gravid da. Fikk satt inn kobberspiral for et år siden, men den har gravd seg gjennom livmorveggen og ligger nå bakenfor livmoren, og nå er jeg 15 +2 dager
nummer 4 er en spire Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Har tre barn på 7, 5 og 2 år og venter nr 4 . tre barn er ikke noen krise. Overgangen er fra 1 til 2 , nr tre går av seg selv.
lavidaloca Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Heisann:) Har to gutter på tre og seks år. Gutt nummer tre kommer i desember, en ordentlig liten "oisann"!! Jeg gikk også på p piller. Etter at det største sjokket gikk over, er det nå bare glede:)) Tenk så heldige vi er!!! Gleder meg kjempemye til minstemann kommer og gjør familien komplett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå