Gå til innhold

Uff, noe så ergerlig


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte en søknad ang. en jobb i forrige uke. Fikk da svar i dag at stillingen er besatt av en intern kandidat.... fader heller. hvorfor i helvete setter de ut annonsen da hvis de skal ansette en som er intern

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de må det, for reglene er sånn. Men helt enig, det er så jævlig irriterende når man bruker timesvis på søknad og har forhåpninger. Man burde i grunnen søke erstatning for den tiden man har brukt.

Skrevet

Tror at de skal utlyse stillingen til alle. Mener i hvert fall det er sådan i det offentlige.

Trist du ikke fikk jobben.

 

Lykke til neste gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...