Gå til innhold

Litt mere aktiv! Nå som jeg nærmer meg halvveis! :)


SpireMai2015

Anbefalte innlegg

Hei og god Mandag alle sammen!

 

Tenkte det var på tide å bli litt mere aktiv her nå som jeg er 17 uker og vet at det er en liten gutt i magen!!

Var på den ordinære UL forrige uke, fikk vite det da, men det var egentlig for tidlig for alt de vil sjekke, så skal tilbake om tre uker! Håper det fortsatt er en gutt da :P

Hvordan er det med dere andre?

Hadde vært koselig med ett treff etter jul med jenter i romerike-området :)

 

Alltid gøy å skravle med likesinede, andre kan vel bli lei oss etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meir aktivitet er bra! Og eg er heilt enig i det med at andre kan bli lei av å høyre på oss;P Hihi, min kjære synest eg er litt vel babyhekta for tida (men så var det ikkje han som måtte vente 1,5år på at den andre skulle bli klar for å lage søsken:P), så er veldig godt å kunne lese og prate med andre på nett (samt glo på jordmødrene når ein er aleine i huset).

 

Eg ser med stor spenning og forventning fram mot UL den 27.oktober, det er så lenge til! Men, heldigvis har eg diverse ting å ta meg til i tida før, så dagane vil vel gå kjapt. Har trua på at det er jente, så blir ekstra spennande å sjå kva UL kan avsløre.

Heldig du er som frå 2 ultralydar, det hadde ikkje eg hatt noko i mot;) Og då blir det gjerne kjønnet tydelegare bekrefta (med mindre dei finner noko anna nestegong).

 

Treff er noko eg kunne tenkt med og, så om her er nokon i Hedmark/Hamar så gi lyd frå dokke;) (ev. indre nordfjord, der eg periodvis holder til, og kjem til å finnest i framtida).

 

Ha ein fin dag!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

Ja tiden går litt sakte når en venter på UL! Vi skal igjen 14.okt og i dag var jeg første gang hos jordmor, alltid gøy å høre hjertelyden:)

ser du heter 3 blir 4, er det barn nr 4 eller blir dere en familie på fire? Det gjør vi, barn nr.2 som kommer! Gleder meg veeeldig!

Bor dessverre ikke i nærheten av hvernadre, men får håpe noen fler svarer oss da ;)

Ha en fin dag du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...