Gå til innhold

Gi meg! Gi meg.......

kjærlighetpåpinne85

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt besøk av svigers i 10 dager og jeg kan ikke sitte med babyen i armene i 10 sek før dama begynner å skrike "gi meg, gi meg babyen" når hun vil holde han. Når hun ikke gjør det stirrer hun på meg KONSTANT for å stresse meg opp slik at jeg gir opp og tilslutt gir henne gutten min.. Heldigvis drar dama hjem om 1 og 1/2 dag, men jeg kjenner at jeg holder på å sprekke.. noen tips og råd fra dere kloke damer? siste dagen føler jeg så press til å gi henne ekstra tid med lillegutt, men det er ikke noe koselig å gi henne det, når hun hele tiden vræler etter mer, mer mer... merker at melken har minsket etter stresset fra henne.. Hjeelp! kan jeg bare gjøre som jeg vil siste dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det er så kort tid igjen, hadde jeg bare svelget noen kameler og latt henne få holde barnet. Siden de har vært hos dere i 10dager så bor hun vel slik til at hun ikke får se barnebarnet sitt så ofte?

Alternativt er jo at du gir beskjed, ikke gå rundt grøten, men si akkurat hvordan du har det. Ikke sikkert hun tenker at det er stressende for deg hvis du ikke sier noe...

Venter du for lenge kan det ende opp med at du eksploderer, og det er ikke bra, for noen parter..

Skrevet

Hadde "låst" meg litt inne på rommet og ammet i fred og ro jeg da........

Her er problemet litt omvendt, sårt det også

Skrevet

har det sånn med min mor da hun er psykisk syk.. veldig krevende og vanskelig på begynnelsen men tiden har leget sår:) bare vær sterk du!

Skrevet

Takk for det, du traff spikeren der da svigermor sliter med psyken! :)

Håper du kan puste ut nå da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...