Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Har to små barn og stort hus. Jeg jobber hele tiden med et eller annet. Det er mye husarbeid som skal gjøres. De få gangene jeg føler jeg må ha litt pause, da står huset på hodet og det ser ikke ut. Hadde håpet at mannen min skulle gjøre litt husarbeid når det ser rotete og skittent ut, men neida. Jeg føler meg som hushjelp og han bor på hotell. Men han er veldig flink til å klippe plenen, samt måke sne, så han gjør jo noe. Er det noen tips der ute hvordan få mannen i husarbeidmodus?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Her hadde det holdt å si: "Støvsuger du nå så kan vi ha sex etterpå". Men når sant skal sies så har jeg så dårlig sexlyst at jeg mye heller støvsuger enn å ha sex, ha ha.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Hvis du faktisk finner det ut blir du milliardær!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 He he he..... Ler så jeg griner:) Går det ann å motivere en mann til å ta husarbeidet? Det viste jeg faktisk ikke. Har han ikke begynt med det nå, så tror jeg det faktisk aldri skjer. Eneste er kanskje hvis du legger ned alt arbeidet og han ser at han verken har rene klær å ha på seg, rent bestikk å spise med o.s.v. Kanskje det da skjer noe. Men sjangsen er vel egentlig ganske liten vil jeg tro. Lykke til:))
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Menn skal da ikke gjøre husarbeid!! Kjenn din plass, kvinne:)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Begynn å måk snø, klipp plen og vask bil. Slutt med alt annet (evt. vask litt klær til deg selv og ungene). Efter 3-4 mndr med dette regimet ga min mann opp de høye kneløftene for å vade over stuegulvet; krummet ryggen og begynte å plukke opp! Men det er viktig å holde ut lenge nok -dvs lenger enn ham. Nå gjør han mer enn meg (hvilket er bare rettferdig siden jeg jobber mer enn ham).
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Jeg pleier å si at "nå må vi vaske opp, vil du vaske eller tørke?" eller vil du legge vekk klesvasken eller vaske do? begge deler må gjøres, og når vi tar en hver, går det raske og greit. Men å få ham til å rydde jevnlig etter seg er litt verre...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 slik gjør vi det også, "tar du kjøkkenet, ter jeg badet" " rydd du opp lekene og dekker på, mens jeg lager mat?" funger flått å flere gang i det siste er det HAN som må si det til meg.. har liksom blitt en vane..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #9 Skrevet 26. september 2011 her fungerer kun at e sier "kjære din mor ringte og sa de stikker innom i morgen" mens e holder på m middag, vips så skinner kåken, og middagen e klar...... synd de bor så langt borte.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #10 Skrevet 26. september 2011 Takk for mange gode tips. Sexlysten er ikke helt på topp for tiden, så da er det lettere å støvsuge. Den svigermorgreia er genial, da rydder han! Men de bor litt langt unne:-( Å leve i rot til han innser at noe må gjøres; da blir jeg nok dypt deprimert før det blir ryddig igjen. Ahrgg.....Grrr... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå