Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Trenger noen råd.. Holder på å klø meg i hjel..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Dra på apoteket imorgen og kjøp Canesten. Er du gravid bør du kjøe kuren som går over 6 dager da det er vanskeligere å bli kvitt da. Og ikke bruk denne innførings-pinnen. Har du Yoghurt naturell kan du smøre på det nå ikveld for å lindre.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 helt enig med 23.20 Jeg har 4 uker til termin.........har slitt med sopp i store deler av dette svangerskapet. Gleder meg til alt er normalt igjen
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Cannesten eller lignende. Om du ikke har noe middel hjemme nå som feks youghurt naturell så kan det være en ide å vaske seg med bare vann, tørke godt evnt med føner og så droppe trusa.. Jeg synes ofte det hjelper på kløen når det kommer luft til og det ikke er innestengt.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Hvorfor skal man ikke bruke innføringspinnen? Jeg brukte den igår. Jeg er ikke gravid, så håper det hjelper med canesten. Blir gal av denne kløen snart.. Skal kjøpe yoghurt naturell i morgen
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Er bare hvis du er gravid du ikke skal bruke innføringspinnen. Håper du blir kvitt det fort...ikke noe gøy med sopp!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Håper også det.. og det gjør sambo også.. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå