Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 jeg har bettenelse og verk, har renset såret flere ganger om dagen, renset percingen, fins det noe mer salve enn pyrysept,.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Hvor er piercingen? Kjøp klorhexidin 0,5 mg på apotek. Rens med q- tips morgen og kveld. Så tar du en tørr q- tip og fjerner all fukt med! Hold såret tørt, og ikke ta på det!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Bacimycinsalve fås kjøpt. Vask med klorhexidin og smør på bacimycin etterpå. Sett gjerne et plaster eller en tapebit over piercingen slik at du klarer å holde fingrene unna. Du fingrer sikkert litt med den (ubevisst). Med rensing og ro bør det gå over rimelig fort.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Mitt bete tips er å ringe/gå dit du tok piercingen eller et annet piercingstudio. Når dette har skjedd med meg har jeg alltid tatt kontakt med min "piercingfyr" og fått en salve som han selger i sitt studio. Funka som f**n hver gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå