Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 samboer og jeg har et barn på 1 år. Han har nettopp startet egen bedrift og det tar ALL hans tid...han ser nesten ikke barnet våkent. Jeg er hjemmeværende ut dette året og han står jo da for inntekten. Føler han "bare må gjøre hva han vil" siden jeg ikke bidrar med noe økonomisk, men det er mye som må fikse på på kveldstid også(som ikke han tjener noe på...men...) Jeg føler meg så alene.... Noen i samme "båt" ?
Gjest sug lut Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Han gjør en prioritering som potensielt skader dere alle på sikt, og deg allerede nå. Er han klar over det?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 men han "må" jo gjøre det for at vi skal kunne _leve_ hvis du skjønner:S
Gjest sug lut Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Men dere kan antakelig ikke leve _sammen_ veldig lenge om han prioriterer jobb også på kveldstid. Og at du ikke bidrar økonomisk fritar ham ikke fra å anerkjenne at du bidrar på andre vis, men at forholdene slik de er nå ikke gir deg nok voksenkontakt med den personen du skulle være nærmest. Er det mulig at han kan sette noe på vent for å gi dere som familie en fair sjanse?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 har snakket om det med han, men han sier at vi visste hva vi gikk til...og han har ikke noe annet valg for yrke og inntekt. nå er han også på jobb...har lyst til å ringe han, men han har "hatt fri" hele dagen til nå så jeg føler han bare må holde på...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Nå overrasker du sug lut. Tenkte du skulle si "suck it up" eller noe sånt... ;-) Hyggelig lesning :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Jeg har hatt det som deg HI, og vi er ikke samboere lenger. Jobben var og ble hans prioritering, jeg og barnet var så langt bak på prioriteringslisten som det overhodet var mulig å komme. Kan jo nevne i farten at bf ikke har kontakt med barnet sitt den dag i dag, jobben er viktigere...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 23:18 : så forferdelig å høre:( håper ikke vi blir til å ende slik...men som han også sier så visste jeg hva jeg gikk til når vi ble sammen(visste vell ikke AKKURAT hvordan det var, men en anelse siden min pappa ogå hadde den jobben)....
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 Men hvorfor skal han få gjøre som han vil bare fordi han har inntekten akkurat nå? Du tar deg jo av hus og barn (les barnet hans også) Men nå er det jo slik at noen må jobbe, så det at han jobber mye var vel kanskje noe der viste på forhånd? MEN om han bruker fritiden på venner og andre ting så hadde jeg ikke akseptert det nei! Han må da iallefall være hjemme med dere når han første har fri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå