Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Har 3 barn,minste rett over året. vi har begge usikre jobber, rævva økonomi, litt gjeld, men hus og bil! Nå kan nr 4 være på vei! Jeg har brukt p-pille det siste halvåret, så det er alt annet enn planlagt.. Har fått noen symptomer, men tørr ikke teste!! Kan godt være det er symptomer på andre ting også! Eller jeg innbiller meg det! Uansett, hva hadde dere gjort? Beholdt? Jeg syns abort er helt grusomt Har planer om nr. 4, men vil ordne økonomi og alt sånt først, og det skulle ikke skje før jeg var ca 37, altså om 5 år.. Uff.. er livredd!!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Vel, du må nok iallefall teste.. Så får du ta avgjørelser ut fra testresultatet. Dumt å tenke seg inn i en fæl abortsituasjon hvis det er helt unødvendig. Forhåpentligvis er du ikke gravid, så kan du tenke "puh!" og sikre deg bedre framover. Hvis du derimot er gravid så må du ta abort eller beholde, og hvis du beholder så blir det nok en ordning på det også, skal du se, selv om det kan bli tungt i starten.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Jeg personlig hadde aldri og da mener jeg aldri tatt abort. Du sier selv at abort er grusomt, og at dere har planer om en til. Da er det å senke skuldrene trekke pusten godt og legge så godt som mulig til rette for nr 4 om noen mnd. Redd du vil angre resten av livet på en abort.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Dersom du har en usikker jobb i en alder av 32, hva skal endre seg til du er 37? Og da for dere begge to. Er du under utdanning også, planer om å bytte jobb? Får du en bedre jobb? Og, hvordan skal dere ordne økonomi og sånt de neste 5 årene når dere ikke har gjort det til nå? Min mening er altså, ønsker du et barn til og dere kan håndtere er det bare å kjøre på. Hvorfor skulle ting endre seg radikalt i deres situasjon på 5 år? Hadde dere vært i begynnelsen av 20 årene hadde jeg skjønt det, men som 32 åring? Hva gjør du om situasjonen ikke er endret om 5 år? Dropper dere da planen om flere barn?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Men vi sliter virkelig økonomisk. Får vi en nr.4 må vi ha ny bil, og med gjeld og betalingsanmerkning får vi ikke lån! Jeg har jobb i et halvt år, men samboeren min har kanskje 2 mnd... Ja skal ta en test om ikke mensen dukker opp snart.. Er virkelig livredd Ja! Jeg kommer til å angre... Jeg vet jeg hadde klart fint å ta vare på en til baby! Vi har tatt vare på alt av utsyr og klær, så det er ikke noe problem. Plass har vi mer enn nok av.. Men hva vil folk rundt oss tenke? De som vet om økonomien vår feks.. De vil si at det er galskap å få en baby nå! Og hvorfor er ikke ppiller 100% sikkert?? HVA kan jeg bruke som er helt sikkert? Las et innlegg her for noen dager siden om alle som hadde blitt gravid på ceraette. Er jo det jeg bruker... Takker for svar... HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Vi søker rundt begge to så vi får en fast jobb! Innen 5 år bør vi ha fått faste jobber altså!! Og med nedbetalingsplanene vi har skal gjelda være nedbetalt til da! Har fulgt denne planen lenge nå, så det ser ut til å gå rett vei! Men det blir jo trangt de neste årene! Men at situasjonen har endret seg om 5 år, det vet vi! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå