Gå til innhold

min mann sliter utrolig mye,

Anbefalte innlegg

Skrevet

familien hans har over lengre tid lagd et helvette for oss, for 3 uker siden kontaktet jeg familivernkontoret for og få litt hjelp, men er vente tid, vi skal dit neste mandag,

mannen og jeg prater hver dag om problemene, i går så begynte moren din mannen min og sende masse ekle meld, og klagde over at mannen min ikke svarer på alle meld. han ga tydelig beskjed om at han ikke ville høre fra de før vi skal til familievernkontoret, noe familien hans ikke hører på.

er ikke bare foreldra som er et problem, men besteforeldra og.

besteforeldra dukket opp hos mamma for 3 dager siden, aner ikke hvorfor, mamma hadde ikke tid og skulle heldigvis ut.

foreldra til mannen ringer mamma ganske mye.

de forstår ikke alvoret med alt det de holder på mot mannen min.

mannen er sykemdlt, går på antideprisive,

er hjemme og jobber med huset hver dag for og klare hverdagen.

pusser opp, gjør krevende ting som gjør at mannen slepper og tenke på annet enn jobben han gjør.

jeg ønsker ikke gå inn på hva familien gjør nå,

jeg har mest lyst til og ta fra han tlf hans. så slepper han familien sin i en uke fremover, men jeg føler at det vil bare gjøre det verre for han på andre måter. han må ha med tlf sin ut når han henter unger, kjører bil, er på butikken,..

jeg prøver så godt jeg kan og hjelep han, men kjenner at jeg ikke klarer og hjelpe han det han klarer.

han skal til legen i morgen, heldigvis. kansje han kan få noe hjelp der.

noe annet jeg kan gjøre.??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På lengre sikt kan dere flytte.

På kort sikt kan dere bytte mobiltelefon, slik at du kan kontakte ham angående henting. Men slik at han slipper å se meldinger og anrop fra familiemedlemmene sine.

Skrevet

vi bor alt en time unna dem, tlf kan vi ikke bytte for alle, jobb tlf. vi har skrudd av tlf, vi har gjort det vi kan, min tlf er på. de tørr ikke kontakte meg, nettopp fordi jeg kan og si ifra. når det blir mange meld og slikt.

siden de ringer mamma og dukker opp hos henne så er det lite vi kan gjøre. mamma er ganske sinna ho og for at de skal ringe ho, dukke opp på døra hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...