Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 vi har i dag hatt besøk av noen med hund, den hunden er i bånd, stille og ingen problem,. naboen har fått med seg at vi hadde en hund her og setter i gang helvette. klager over bjeffing og bråk fra den, den bjeffet ikke, lagde ingen lyder, hvertfall som de kunne høre, vi har klagd masse på hunden dems. og ja de ville hevne seg, de har ikke noe annet og ta av, vi har klagd på at ungene våre blir løpt ned på vår tomt, jeg ble bitt, og hunden driter ned tomten vår hver dag. jeg orker ikke mer nå, nå har jeg fått nok, nå vil jeg ha den dama vekk, huseier tar ikke dette alvorlig, og gir faen, jeg har prøvd ganske mye for og få den dama vekk og,. noe har fungert men da bare for et par dager, nå ønsker jeg hjelp for hvordan jeg kan fjerne denne dama,
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Jeg blir litt sjokkert når du forteller at du har blitt bitt, å det er jo overhode ikke bra. (Håper du har tatt stivkrampesprøyten på nytt) uansett, det er farlig. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kontakta POLITIET! Du er vell ikke redd for at hunden skal bite barna dine også?! Hadde jeg vært.....
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Få deg en stivkrampesprøyte. Blir du bitt av hunden flere ganger, gå til lege, deretter til politiet og anmeld saken. Du kan faktisk forlange hunden avlivet
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 politiet er informert, vi har anmeldt naboen for alle tilfellene her som er alvorloge. jeg har ordnet med sprøyte. politiet gjør ingenting emd dette før noen får mer alvorloge skader av dette. jeg har ringt politiet mens ting skjer, etterpå, anmeldt, gått til avisen, kommunen, huseier, viltnemda. jeg klarer ikke dette. det er ingen som gjør noe.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Jeg hadde glatt servert hunden rottegift.. sorry mac, men ungene går foran hunden.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 22:19 her igjen. Syns det er svært merkelig atd e ikke gidder å gjøre en dritt. Jege r i mot dyremisshandling, stjeling av andre sine dyr. Men jeg for følsen av at jeg har bare lyst å ta den bikkja på en liten "kjøretur" å avlive den selv. Å etterpå latet som ingenting hadde skjedd...Bikkja stakk av sikkert? Selv om det er ulovligt. Spesielt vist jeg ikke kunne bare flytte vekk fordi jeg ikke hadde råd til dette. Åh, jeg kan forstå din frustrasjon... :-/ den eneste løsningen jeg kan se når nesten ingenting hjelper, er å flytte selv desverre.... :-/
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 vi har ikke råd til annet rundt her,. jeg har nå klagd til sivilmannen,.. håper de kan hjelpe meg. jeg vurderer snart og ta et steg som overhode ikke er lovlig. men jeg må beskytte ungene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå