Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 290 000,- her også....en på jobben måpte da jeg sa det, fordi det er så lite. Syns det er kjipt men har bare jobbet i et halvt år og fikk naturlig nok ikke være med på årets lønnsforhandlinger. Jeg vet ikke hva de andre har, vil egentlig ikke vite det heller, men jeg tror jeg ligger ihvertfall 50 000,- under de andre.. hi
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Når jeg var 26 år var jeg student, og hadde en liten jobb ved siden av. Tjente vel rundt kr 100.000,- i året.
Hilde_85 Skrevet 26. september 2011 #11 Skrevet 26. september 2011 Hvordan i all verden klarer dere å tjene så mye? Jeg tjener 348 000kr i året.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #13 Skrevet 26. september 2011 365,000, er fornøyd med den lønnen (ikke noe særlig utdannelse)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå