Gå til innhold

Dere som er 26 år:


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

290 000,- her også....en på jobben måpte da jeg sa det, fordi det er så lite. Syns det er kjipt men har bare jobbet i et halvt år og fikk naturlig nok ikke være med på årets lønnsforhandlinger. Jeg vet ikke hva de andre har, vil egentlig ikke vite det heller, men jeg tror jeg ligger ihvertfall 50 000,- under de andre..

 

hi

Skrevet

Når jeg var 26 år var jeg student, og hadde en liten jobb ved siden av.

Tjente vel rundt kr 100.000,- i året.

 

Skrevet

Hvordan i all verden klarer dere å tjene så mye? :P

Jeg tjener 348 000kr i året. :)

Skrevet

365,000, er fornøyd med den lønnen (ikke noe særlig utdannelse)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...