Gå til innhold

voksipose eller lammeskinnspose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en lammeskinnspose som jeg selv brukte som baby, har renset den på vaskeri og tenkte å ta i nruk denne til min baby. Den virker veldig varm, og jeg tenker at var den varm nok på 80-tallet, så er den vel varm nok nå også? Eller er det sånn at voksipose er mye varmere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksipose i ull vil jo være varm. Men jeg ser også at den kan bli klam i bomullsforet utenpå.

Selv liker jeg best slike dunposer. Har ingen erfaring med lammeskinnspose.

Skrevet

Jeg har min egen gamle lammeskinnspose til mine barn. Nr 1 ble født i januar og brukte posen fra dag 1. Alltid god og varm. Litt åpen oppe, men jeg la bare en dyne over så beskyttet den mot vær og vind.

Skal snart ta den i bruk til nr 2 som nå er 5 mnd.

Jeg syns voksiposen(den originale) er utrolig klumpete, så den har vært helt utelukket.

Jeg har også en Emmaljunga pose som jeg bruker i sportsvogn/trille. Denne blir litt for stor i bagvognen. Denne har jeg heller ikke brukt i babyperioden, så vet ikke hvordan den er i forhold til varme og sånt da.

Skrevet

Jeg har også lammeskinnspose fra jeg var liten til tulla. Veldig fornøyd. Mange i barnehagen jeg jobber har voksi og jeg syns de er klumpete og store. Så utrolig gøy at vi bruker det vi selv hadde som små :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...