Gå til innhold

Inspirert: Dere med kortvokste menn (under 185 cm)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjemmes dere til tider av at dere er sammen med små menn? Det er jo ganske umandig. Blir dere flaue ute blant folk, eller har dere blitt vant med årene? Får dere mange kommentarer på at mannen er så liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har fått kommentar på at han har en gjennomsnittlig høyde.

Skrevet

Ble så pinlig at jeg solgte han til et omreisende sirkus. Nå deler han vogn med den tykke damen med skjegg et sted på Hadeland.

Skrevet

javel, 185 er kortvokst...der lærte jeg noe nytt idag også...:P

Skrevet

Hahahahahahaha, dagens. Enten et dårlig forsøk på å være morsom, eller så har du unormalt lav intelligens;-)

Skrevet

Gjennomsnittshøyden på norske menn var 1,80 sist jeg sjekket, så nei det blir jeg ikke..

Skrevet

Hæ, tuller du eller? Skal menn under 185 cm få kommentarer på at de er små?

Mannen min er 169 cm han, men en flott og veltrent mann er han og jeg har aldri hørt noe negativt om høyden hans (enda jeg er 174 cm).

Hvor overfladiske mennesker omgås du egentlig? Får jevnlig skryt av andre for valg av mann jeg ;)

Skrevet

Hehe...mannen min er 182 og laangt fra kortvokst vil jeg si.

Skal du kalle en mann kortvokst vil jeg si han er under 175 eller 170 cm.

Skrevet

Kortvokste menn under 185. Ja, nå har jeg hørt det også.

Min mann er 170, men på ingen måte en "liten mann". Han er ytterst veltrent og flott, og høyden hans står perfekt til min.

Jeg var tidligere sammen med en mann på 184 som var tynn som juling. Da følte jeg meg mer utilpass, for en sånn pingle av en mann ville neppe vært istand til å forsvare meg, noe min nåværende mann fint klarer.

Skrevet

Nå er rundt 180 gjennomsnittshøyde for norske menn, så nei har aldri vært flau, aldri fått noen kommentarer og mannen min er ikke umandig:)

Skrevet

Men 180 cm for en mann er jo veldig lavt da, og ser jo ikke ut som en mann en gang..

Det er vel ikke uten grunn at all forskning viser seg at kortvokste menn får lavere lønn, sjeldnere blir gift osv. osv. Det henger sammen.

Skrevet

Tydeligvis ikke alle som skjønner ironien man gjerne har i innlegg som starter med ordet 'inspirert'.... :)

Skrevet

Eller så er det jeg selv som ikke skjønner at dere alle er helt på bølgelengde.... hmmmm......

Skrevet

Kortvokst hvis man er under 1.85? jaha, nå har jeg sett det også..hahaha.... Mannen min er 1.80, perfekt for meg som er nesten 1.70 selv, slipper å stå på tær, luss at han slipper å bøye seg for å kysse meg :-)

Har vært sammen med menn som har både høyere og lavere.

Uansett, hvorfor skulle man skjemmes over høyden til partneren, man velger vel partner av andre grunner enn om vedkommende er 1.70 eller 2meter høy vil jeg tro. Rimelig tåpelig.

Men regner med at dette er et tulleinnlegg...nice trye!

Skrevet

Nei, jeg liker ikke høye menn. De er ofte så hengslete og pinglete...

Skrevet

Min er 180, og syns det er litt lavt ja... Men elsker han :) Håper jeg kan bli vant til det etterhvert.

Skrevet

Nei aldri fått kommentar på at min 1,84 lange mann er umandig!

Det er ikke så pent å være over 185 heller, det er mer grotesk synes jeg, har onkler som er ekstrem lange og digre, henholdsvis 2,05 og 1,99, synes ikke de ser annet enn alt for svære ut !!

Skrevet

Neida, det går greit. En stund vurderte jeg å kjøpe sko med litt hæl til ham, men selgeren i butikken mente at min 180 cm høye man ikke trenger 10 cm stiletthæler (?). Jeg vurderer seriøst å gå fra ham fordi han er så lav ;)

Skrevet

nå fikk jeg meg en god latter, er du mindre begavet lille venn?

Skrevet

Ååå, hvorfor kan ikke folk legge ut slike tråder under krangletråden?? Trenger mer liv der inne :)

Virker egentlig ikke som om det er noen som biter på her inne da, trur du heller måtte skrive typ 170 cm for at folk skal bli gira ;) 185 cm er jo tross alt 5 cm over gjennomsnittshøyden på menn her i landet ;)

Selv er jeg 165 cm og gift med en mann på 183 cm; deilig å kunne bruke mine 12 cm stiletter og likevel se liten ut ved siden av ham <3

Datet en kjempe på 2 meter en gang og så jo ut som ungen hans, hehe.. Nei, disse kjempekarene får heller kose seg med kjempedamene sine over 180 cm - eller skal jeg kanskje skrive 170 for å få gnistene til å fyke?? hehe :)

Skrevet

180 er vel gjennomsnittet på en norsk mann, så jeg visste ikke at alt under 185 var kortvokst!!

Selv er jeg sammen med en mann på 179, og da jeg selv er 160 så er det jo helt grei høydeforskjell... Så om hi syns han er for kort... vel da bryr ikke det meg noe særlig altså. Har forresten heller aldri fått noen komentarer på at han er lav, har heller aldri tenkt tanken selv heller.

Skrevet

Min er 176, veltrent og SEXY!! ;)

Jeg er 165, så å ha en mann over 185 ser jeg på som et mareritt. Nakkeproblemer av klining?! Så ser det så vanvittig teit ut med kort dame og høøøy mann.. haha!

Herlig og stå inntil en mann som en passer inntil enn en som en må stå på tå og strekke seg opp til..

Forresten, jeg ler når jeg ser menn over 185 med korte damer, ser skikkelig teit ut. En må være minst 175 selv for å kle en mann høyrer enn 185.

Dessuten har de en tendens til å se litt lutrygget ut når de er så høy, itj no som æ foretrekk! :)

Konklusjon fra meg: Bedre med en veltrent på 176 og rak i ryggen enn en på over 185 og lut i ryggen.

Forresten HI, utrolig overfladisk tåpelig innlegg. Skaff deg et liv med livsglede og reelle bekymringer.

Ha en flotters dag! :)

Skrevet

Pub.. Min mann kom akkurat innenfor normalen.

Han er 1.87.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...