Ireyna Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Er det noen her inne som nylig har fått bygget på huset som kan hjelpe oss litt med pris og penger? Vi ønsker å bygge på ca 40 kvm til huset, i to etasjer. Vi ønsker at en snekker skal gjøre dette for oss, men bare råbygget og utvendig kledning. Resten tar vi selv. Hva omtrent kan vi beregne at dette vil koste oss?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Hva med å ringe en snekker og høre...?
Ireyna Skrevet 25. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2011 Jo selvfølgelig, men på en søndagskveld er det få som holder åpent. Dessuten var jeg nå interessert i andres erfaringer på cirka summer, litt så vi vet hva vi har å forvente oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå