Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som nylig har fått bygget på huset som kan hjelpe oss litt med pris og penger?

Vi ønsker å bygge på ca 40 kvm til huset, i to etasjer. Vi ønsker at en snekker skal gjøre dette for oss, men bare råbygget og utvendig kledning. Resten tar vi selv. Hva omtrent kan vi beregne at dette vil koste oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ringe en snekker og høre...?

Skrevet

Jo selvfølgelig, men på en søndagskveld er det få som holder åpent. Dessuten var jeg nå interessert i andres erfaringer på cirka summer, litt så vi vet hva vi har å forvente oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...