Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 For å være ærlig, så heller jeg litt mot Molde. Var begge stedene sist gang, fødte med KS i Kristiansund, og så til Molde pga sommertstenging. Følte jeg fikk sååå mye bedre oppfølging i Molde. Men jeg er så usikker, vil gjerne høre med andre
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Jeg har hørt så mye galskap om Molde sykehus. Dit vil jeg ikke!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Har hørt mye bra om Kristiansund. Vet at folk reiser dit for og føde,til og med fra utlandet var det en som dro dit da hun skulle ha. Men sikkert helt greit og føde i Molde også Men har de barneavdeling? Kjekt at det er barneleger om noe skulle skje/være galt:)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Nå har ikke jeg født på Molde sjukehus selv, men jeg var der etter et fall i uke 36 i mitt andre svangerskap, jeg skulle egentlig føde der, men den måten jeg ble møtt der, samt at det virka veldig utrivelig på avdelinga førte til at jeg valgte å føde på kristiansund sjukehus der jeg fødte mitt første barn. Har født alle mine tre der, vært utrolig fornøyd med oppfølgingen og synes det var veldig koselig avdeling generelt.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Også et pluss at kr.sund sykehus har barneavdelig hvis noe skulle oppstå.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Takk for tilbakemeldinger, jeg er som sagt svært usikker selv, og vil gjerne ha flere erfaringer :) Hi
Liaes Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Jeg fødte i Kr.sund i sommer. Nå var jeg bare på sykehuset i 1.5 time før pjokken kom ut, så har ikke så mye å si om hvordan det var under fødsel, men jeg er i hvertfall veldig fornøyd med oppfølging fra jordmødrene der! Far fikk sove der hele oppholdet og vi fikk gjøre ting som vi ville, og styre rundt babyen selv. Jordmødrene kom bare innom i ny og ned og lurte på om vi hadde noen spørsmål og om det gikk bra med oss. Søsteren min fødte i molde, og er ikke fornøyd. Sure jordmødre som styrte masse rundt babyen og bestemte at slik og slik skulle det være ect. Hun vil ikke føde der igjen. Selv kommer jeg til og føde i kr.sund neste gang også, til tross for at jeg bor endel nærmere Molde;)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 Synes hele Molde sykehus er grusomt. Som å reise til 50 tallet. Synes det var forferdelig trangt å ukoselig på føden, men har kun vært der på besøk.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #9 Skrevet 26. september 2011 Jeg har født to ganger på Kristiansund Sykehus og jeg har ikke noe vondt å si om fødeavdelingen. Supre jordmødre og barnepleiere! Minuset er vel at de ikke har lystgass lengre for de som ønsker å ha den muligheten. Vet ikke om Molde har men..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #10 Skrevet 26. september 2011 Jeg fødte min første i molde og er kjempefornøyd med behandlingen der. Vurderer å reise til molde for å føde nå også selv om jeg bor i ålesund.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #11 Skrevet 27. september 2011 Født en i Molde, sure ansatte og ligging på firemannsrom. Født to i krsund, helt annen stemning på avdelingen og vennlighet på en helt annen måte. Dessuten er det litt færre fødsler i krsund, det har resultert i at jeg har fått enerom begge gangene. Det er herlig! Den ene i Krsund endte i keisersnitt og det var helt super oppfølging til tross for 'drama' Snakket med ei som jobber i Molde om det i ettertid, hun sa at det er litt dårlig stemning hos de ansatte i molde som dessverre smitter over på humøret til de inneliggende.. Uproft! Må også si det føltes bra at det var barneavdeling i samme hus når det ble hastesnitt og behov for barneavdelingen etterpå Lykke til med fødsel og valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå