Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Klarer bare å se for meg en skikkelig stygging med spisse skuldre.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Looooves it hadde det på lista mi sjøl. leser du isfolket ?? =)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Nja. Tenker kun på Isfolket når jeg hører det. Men hadde vel aldri kunne gitt det navnet til min egen gutt.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Ja, jeg har lest isfolket, men er så lenge siden at jeg husker få av navnene. Har forstått etter at jeg begynte å vurdere navnet at det er fra Isfolket. Men det som er saken er at dette er et navn mannen min ønsker at hans eventuelle sønn skal ha og jeg prøver nå å venne meg til navnet... HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Flott navn. Venninna mi har en gutt på 8 som heter det.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Henger meg på 21:18; syns Heine er veldig flott, og hakket flottere enn Heike Men syns Heike er kult! Eirik er et annet navn i samme bane, med samme klang men litt mindre spesielt
Nikamo Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 Synes det er kjempefint ) Og mtp Isfolket, så er jo Heike en man godt kan "kalle opp" etter...!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #13 Skrevet 25. september 2011 Liker Heine bedre enn Heike. Synes Heike er så hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå