Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer bare å se for meg en skikkelig stygging med spisse skuldre.

Skrevet

Looooves it :) hadde det på lista mi sjøl. leser du isfolket ?? =)

Skrevet

Nja. Tenker kun på Isfolket når jeg hører det. :)

Men hadde vel aldri kunne gitt det navnet til min egen gutt.

Skrevet

Ja, jeg har lest isfolket, men er så lenge siden at jeg husker få av navnene. Har forstått etter at jeg begynte å vurdere navnet at det er fra Isfolket. Men det som er saken er at dette er et navn mannen min ønsker at hans eventuelle sønn skal ha og jeg prøver nå å venne meg til navnet... :)

 

HI

Skrevet

Flott navn. Venninna mi har en gutt på 8 som heter det.

Skrevet

Henger meg på 21:18; syns Heine er veldig flott, og hakket flottere enn Heike :) Men syns Heike er kult! Eirik er et annet navn i samme bane, med samme klang men litt mindre spesielt :)

Skrevet

Synes det er kjempefint :o)

 

Og mtp Isfolket, så er jo Heike en man godt kan "kalle opp" etter...!

Skrevet

Liker Heine bedre enn Heike. Synes Heike er så hardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...