ToneC Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Farenog jeg er litt småsyke, og gutten har vært litt snufsete og grinete hele uken. Han har sovet lite på dagen i det siste. Men i dag har han sovet nesten HELE tiden. Blir litt bekymret jeg...Får vekket han for å spise og sånn, men så sovner han igjen... har ikke noe feber.
Moonfreckle Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Må du vekke han for å få gitt ham mat?... Hvor lenge har han sovet før du vekker han? Min gutt (3 mndr) har hatt et par dager hvor han så og si har sovet hele dagen (OG natten!), men han har alltid våknet for å spise, så jeg har ikke vært bekymret. Nå er han helt som vanlig, men det var to dager med myyye søvn. Hvis almenntilstanden hans er bra (spiser, tisser og bæsjer) så er det vel bare at han er ekstra sliten og småtufs? Ingen egentlige svar fra meg, ser det ut til...
ToneC Skrevet 25. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2011 Nei, han våkner innimellom. Nå skal han sove for natten.. Djing! Lysvåken, gitt..!
Moonfreckle Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Bare en 'sånn dag' tydeligvis. Lykke til med natten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå