Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Hadde vært fint med en begrunnelse.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Helt enig... Hva med å informere om at innlegget inneholdt personopplysninger og tråden ble slettet fordi den hang ut en person som i høyeste grad må beskyttes fra seg selv? ...Jaja, i det minste var det ikke bare ett innlegg som forsvant fra tråden og fikk den til å miste sammenhengen, da er det kanskje like greit å ta hele sulamitten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå