Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Kjæresten min blir 30 år om noen mnd. og jeg har begynnt og tenke på gave... hva ville dere gitt?? har tenkt litt på kaffemaskin... eller er det en teit gave å gi?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Det er jo en fin gave..men kanskje det jeg kaller mer en sånn fellesgave(til dere begge liksom)? Hva med gavekort,el penger. Det er jo 30 års dag det er jo stooordag PINK
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Jo det er jo sant...han er helt umulig å kjøpe gave til Kanskje begge deler? kaffemaskin og gavekort? han har pratet lenge om å kjøpe det, men vi har bestandig prioritert alt annet...Jeg drikker ikke kaffe, så han sier det er så kjedeli å koke en kanne når han bare skal ha en kopp..han er veldig sær så han drikker ikke pulverkaffe
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 kaffemskin var ikke dummt da! vet jo ikke om han har noen hobby, men min mann er en del på fjellet, å ute i naturen både sommer og vinter, jeg kjøpte han et gavekort på en friluftbutikk, for det er bestandig noe han trenger eller ønsker seg eller "kjekt å ha"
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Her går det i bil, bil og atter bil... Men kan jo kjøpe ett Visa gavekort som han kan bruke på hva som helst og hvor som helst HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Jeg syns det er relativt upersonlig med et gavekort uansett, og særlig når det gjelder til kjæresten. Ville ha forsøkt å finne noe litt mer personlig, til en hobby, friluftsliv, bil, foto osv. Her har jeg forøvrig en plan, og den blir langt mer personlig enn et gavekort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå