Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Jeg blir veldig overrasket av å lese her noen ganger. Jeg har aldri "kikket" oppi noen andres handlevogn hverken rundt i butikken eller kassen. Det eneste jeg registrerer er om de har litt varer i vognen eller om den er full. Når jeg står i kø så følger jeg ikke med hva som blir lagt på båndet, men følger med innimellom for å se om jeg skal begynne å legge på varene mine. Jeg kommer til å få prestasjonsangst hvis jeg vet at det står 2-3 damer bakover i køen som følger med på hver minste ting jeg kjøper. Jeg handler en gang i uken og den dagen kjøper jeg også godteri, brus osv til helgen som kommer. Håper det er tilgitt siden det ligger grønnsaker for en hel uke i vogna også.. er det mulig?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Noen som liker og sladre kva andre kjøper. Litt av ein HOBBY.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Jeg legger merke til at et vennepar jeg ofte treffer har hele handlevognen full av chips og sjokolade. De er begge sykelig overvektige. Og jeg kan se på handlevognene om personen er singel - iallefall på menn. Men jeg MÅ ikke kikke på alle vognene rundt meg - er mest opptatt av å få med meg alt på listen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå