Bananikakao'n Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Eller er det ikke vits å kjøpe? Venter barn i februar.. Og i såfall, er det noen som vil selge sin?
mams1979+2små Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Jeg brukte min masse! Det var veldig greit for da behøvde jeg ikke kle på Vesla så mye.., og så satt hun veldig lunt og godt ( kjekt når jeg leverte eldste i bhg osv) jeg kjøpte en Besafe kjørepose, og er i grunn ferdig med den:) så den selges for kr 200 hvis du er interessert?? (Den er kun brukt en vinter - og tror den kostet nesten 700 ny)
LeTwinsA Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Jeg har en i ull som jeg har sydd selv. brukte den kjempemye, for ungen ble ikke for varm i bilen heller i den. Er også glidelås slik at man lett kan åpne om man skal kjøre veldig langt... + at den passer i vogn også. Kan sende PM om du er int.
It's all about me Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Bilstolpose i dun, og bilsete som var enkelt å ta inn og ut (BeSafe Izi Sleep) var noe av de betse kjøpene ever. Så deilig å slippe å kle på masse, bare sette barnet i setet i inneklærne og lukke igjen. Lettere for meg, og behageligere for barnet. Hadde en fra Oddenwalder, men har dessverre gitt den bort.
Foccacia Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Jeg fikk baby i slutten av januar, og greide meg fint uten dette. Vil si det kommer an på hvor mye du er ute å kjører, og evnt hvor langt. De få gangene jeg kjørte lenger tok jeg av klærne når bilen var varm. Har motorvarmer da, så det gjør det sikkert enklere. Og kjørte ikke så veldig mye i starten når det var veldig kaldt. Sikkert praktisk altså, men jeg gadd ikke bruke penger på det.
tromsøjenta Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 vi brukte vår mye! Baby født i mai. Brukte posen fra ca sept til ca mars. Da vokste han ut av den. Kjøpte ikke en i dun, men husker ikke hva den heter. Tenker at en dunpose blir vel varmt. Vil beholde posen i håp om at vi får flere barn:-)
lille sprelle Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Brukte aldri det. Skulle vi på tur, så satte vi på motorvarmer/kupevarmer i forkant. Setet hadde vi med inn så det var varmt og så brukte vi bare et pledd.
Lemonia Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 Vi har aldri hatt det og ser ikke behovet (vi har et desemberbarn og et marsbarn). Mye enklere å bare legge et varmt teppe over som bare er å dra av når de settes i bilen, ingen vits i å bruke penger på egen bilpose.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 26. september 2011 #9 Skrevet 26. september 2011 `Nei, det har vi aldri brukt. :-) For det meste setter vi på motorvarmeren før vi setter oss i bilen, ellers har vi brukt en god og varm dress på ungen. Funka helt fint! Gjør det samme denne gangen også.
Sistah*G07*J09* Skrevet 26. september 2011 #10 Skrevet 26. september 2011 Vi fikk baby i november, og brukte bilstolposen hele vinteren. Vi hadde ikke muligheten til å varme opp bilen på forkant, bortsett fra den varmen som oppstod de gangene mannen min hentet bilen nede på parkeringsplassen, og kjørte opp til leiligheten vår. De fleste gangene var jeg alene, og måtte bære baby og bilstol ned til bilen, da var det veldig kjekt med bilstolposen. Siden jeg kunne pakke henne godt inn, og hun trengte bare å ha på seg ulltøy, lester, votter og lue. Var glidelås i forkant av posen, så lett å glide opp når temperaturen i bilen ble høyere
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 26. september 2011 #11 Skrevet 26. september 2011 Har jo novemberbarn og brukte posen fra nov til mars. Fikk den faktisk før jeg ante at sånt fantes. Veldig mye vind i vinter, så følte hun satt lunt og godt oppi den. På de kaldeste dagene hadde vi et tynt, strikket ullteppe oppi også. Når bilen ble varm stoppet jeg evt på en busslomme og åpnet glidelåsen, var vi to i bilen,så strakk vi oss bare bak og åpnet den i fart. Beholder den i tilfelle vi ønsker å prøve på en knert til ;-)
Regina Phalange Skrevet 26. september 2011 #12 Skrevet 26. september 2011 Jeg har blitt rådet til å kjøpe en slik pose, men vi tar aldri med bilsetet inn i huset. Vi parkerer noen minutters gange fra huset vårt, og bruker alltid vogn frem til bilen. Kan jeg alikevel dra nytte av en slik pose? Er fan av alt som gjør at jeg slipper å prakke på knerten alt for mye klær. Han er så varm av seg, og kaver seg lett opp i bilsetet. Han er forresten snart 4 mnd.
It's all about me Skrevet 26. september 2011 #13 Skrevet 26. september 2011 Hvorfor ikke sette bilstolen på understellet istedetfor å ta hele vogna når du skal til og fra bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå