Gå til innhold

manneproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig lei!!! Mannen rydder sjeldent/aldri på eget initativ! Og når jeg ber han vaske eller rydde blir han sint på meg! Nå var han potte sur i hele går fordi han måtte støvsuge stua... Og i dag fordi jeg ba ham gjøre det igjen, det var ikke gjort bra i går. Det skal sies at jeg både var med barna og perlet, var ute med de, lekte med de og jeg har vasket klær, vasket toalett, vasket bak kjøleskap i tillegg til all den vanlige ryddingen denne helgen... han har støvsugd stua. Nå ble jeg så forbanna at jeg dro ham ut av senga og sa at nå bytter vi!!! Du er meg og jeg er deg! Så la jeg meg ned selv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er at de har for bra. Vi har skjemt de bort!!

idag: jeg stelte datteren vår. vaska klær, lagt i hop tøy, hengt opp det som jeg vaska, rydda, underholdt datteren vår, støvsuga og rydda på soverrommet.

-og så kom jeg i skade nevne jeg for saboeren min som ha ligge på soffaen i boxeren fra kl 830 til kl 12. at det hadde vært fint om vi kunne dele på noe av husarbeidet. Etter som vi jobber 100% begge to.

Da ble han pottesur! men gikk ut på kjøkkenet og smelle og surmule.

Jeg dro på trening, mens han skulle ta seg av datteren vår en time.

jeg er kommet hjem igjen nå, og ser han har tatt med datteren og rømt til svigermor.:P

Bortskjemte, det de er.

Skrevet

Også alle tingene han sier han skal gjøre som han aldri gjør! Pusse opp barne rom, som jeg gjorde. Bygge garderoben, som enda ikke er gjort! Fikse små feil, som det alltid ender opp med at jeg må gjøre.... litt godt at andre har det sånn også, takk for svar! HI

Skrevet

Her er det heldigvis ikke slik - her bidrar mannen også mye, ikke så mye husarbeid, men han styrer med alt ute (gammeldags muligens, men jeg har ikke lyst å klippe plen eller stable ved osv.) Når det kommer til ungen så er ene oppe tidlig lørdag og andre søndag, så får vi en mulighet til å sove litt ekstra begge to. Ellers lager samboeren min stort sett mat, han handler oftest og fikser og ordner alle mulige praktiske ting. Så vi slipper heldigvis å irritere oss over hverandre slik sett, men skal sies at eksen var litt som deres menn og jeg skjønner veldig godt hvordan dere har det (minus det med ungene da for vi kom gudsjelov ikke så langt) Ta tak og si ifra - er ikke riktig at bare ene skal bidra!

Skrevet

Jeg har det også desverre ganske likt :( Når jeg spør om hjelp, så går det ganske greit, men om jeg setter en søppelpose rett utenfor inngangsdøra, så klarer han å trø over den på veg inn, og jaggu meg så klarer han å trø over den neste morgen på veg til jobb også, noe som medfører at når jeg er på veg ut dørene, så må jeg plukke opp alt søppelet som kråkene har klart å rive ut av posen!!!!!

Min samboer har blitt bortskjemt hele livet, av mor og tidligere ekser, nå er han snart 40 og jeg er stuck med de gammle vanene hans...........enn så lenge ;)

Skrevet

Det finnes menn som ikke gidder å hjelpe til fordi arbeidet de alltid gjør blir kritisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...