Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Vi går for reima. Så lenge vi bare har et barn tviler jeg ikke på dette valget. Det blir verre den vinteren vi har flere barn å handle til.. Men jeg bruker gjerne arvet klær. Vi har faktisk arvet en trolldress, men den var for liten.. :-(
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Vi har faktisk kjøpt reimadress vi også.. hadde aldri trodd jeg skulle kjøpe den for den er bare "så dibb" Men så endte det med den alikvel da.. Syns ikke prisen var altfor gal, den kostet ca 1100 kr.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Jeg har kjøpt dressen til Coop Obs. Har ikke fått prøvd den, men den virker veldig fin:) Denne uken har de dem på tilbud til 179kr. Jeg skal kjøpe to i forskjellige størrelser nå også. http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/klerogutstyr/test-av-vinterdresser-3300260.html
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Kjøpte Reimatec til halv pris i fjor, jeg håper bare den passer i vinter, jeg kjøpte i 86 siden de er store i størrelsen, og jenta er 2 år i vinter(rart å tenke på). Ellers blir det nok en Name it, eller Troll tror jeg. Kjøper ikke Reimatec til full pris uansett hvor gode de er. Det har jeg ikke økonimi til.
Lemonia Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Jeg føler i relativt stor grad resultatet av testene. I år kjøpte vi Didriksons som var testvinner i fjor. Reima kommer bare midt på treet hva kvalitet angår, så jeg skjønner ikke hvorfor det er så populært. Vår erfaring er i allefall at Reima på ingen måte er best. Prisen er ikke avgjørende for hva vi kjøper. Barnet vårt skal være varmt og tørt og dressen skal være myk og bevegelig.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Reimatec er veldig gode dresser, som jeg bare har positive erfaringer med. Har hatt den i 2 vintre nå, og jenta er alltid varm, tørr og fornøyd i den. De ansatte i barnehagen er også imponert over dressen, da jenta mi visstnok har badet i sølepytter mer enn en gang med dressen på, og var like tørr og varm etterpå Det fine med Reima-dressene kontra mange andre dresser er at de er så lette og bra for de minste barna å bevege seg i; mye lettere i vekt, og den brede passformen på babymodellene gir barnet bedre bevegelsesfrihet enn mange andre dresser på markedet. Dette med komfort er noe slike tester dessverre ikke tar hensyn til, så jeg legger ikke så mye i slike tester egentlig.. Kjøper dessuten alltid dressene når de er på halv pris salg sesongen før, så blir ikke særlig dyrt heller;)
Lemonia Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 Reima er bra de, det er ikke det. Men det er mange dresser, til langt lavere pris, som er akkurat like bra, så det er ingen vits i å bruke de ekstra kronene på akkurat Reima. Man får ikke noe mer for pengene ved å velge Reima for å si det sånn. Ellers er jeg enig i at testen ikke tar hensyn til vekten på dressen. Det må man tenke på selv. Det er bl.a. derfor vi har valgt Didriksons som er lette og fine.
respektatauten Skrevet 26. september 2011 #9 Skrevet 26. september 2011 vi har reima høst/vårdress som skal brukes i vinter sammen med en superdeilig devold hel ullfrotte-dress, gjorde det samme i fjor og lille storkoste seg i både 5pluss med slapseføre og minus 30 og snø/is.. ikke klumpete, sitvt eller i veien slik som de andre forede dressene hun hadde (bestemødrene kjøpte to, HH og en til)
FanteGuri Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Årets test av vinterdresser i foreldre og barn viser at Reima er best i test, og faktisk så har de tatt hensyn til mykhet i årets test, og Reima kom godt ut der også. Ja, det var mange andre dresser som også går an å kjøpe, men til de aller minste så tror jeg Reima er suveren.. Jeg har ikke sett andre dresser som er så bevegelige, romslige rundt baken og har varmeisolering i baken, som det Reimatec dressene har.. Så ja, vi har kjøpt Reimatec til 1- åringen. Til størstejenta på 4 år, har vi Skogstad, det er også gode dresser til ca. 800 kroner.
Tingenes Herre Skrevet 27. september 2011 #11 Skrevet 27. september 2011 Vi har kjøpt Molo, veldig bra score på vind og vann. Dessuten er den myk og fleksibel, samtidig som den ikke er for stor og klumpete. Jenta mi er lang og tynn, så det var den som hadde best passform. Viktig med mest mulig bevegelighet! Og så er den søt å se på :-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 27. september 2011 #12 Skrevet 27. september 2011 Prisen påvirker ikke valget i så altfor stor grad, med mindre det er snakk om flere tusenlapper, men det hører vel til sjeldenhetene. I fjorårets sesong kjøpte vi Reima-tec dress på halvpris. Kjempefornøyd med den. I år tenkte vi nok en gang å gå for Reima i og med at vi var så fornøyd. Vi har alltid vært litt Reima-fan, da mannen har brukt det mye når han har kjørt snøscooter. Han sier det er helt tipp-topp. Men i år fikk jenta vår Skogstad vinterdress av besteforeldrene bursdagsgave. Har hørt at den ikke er så aller verst, så da satser vi på det Til gutten har vi kjøpt en billig-variant på Name-It siden han ikke fyller 1 år før i slutten av desember og ikke begynner i b.hage før etter jul. Da tenker vi at vi kjøper en skikkelig vinterdress når til han når de kommer på halv-pris
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. september 2011 #13 Skrevet 27. september 2011 Tja, jeg synes vel ikke at Reima er så urovekkende mye dyrere enn alternativene, det er jo stort sett bare snakk om et par hundrelapper fra eller til... Og dessuten får man jo de fleste modeller og størrelser på halv pris salg sesongen før, og da er det ihvertfall ikke mye å klage på hva prisen gjelder;)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 Vi har kjøpt Troll, veldig fornøyd med det sist. Har ikke vært så fornøyd med Reima, synes det fort blir blasse farger og slitasjemerker.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 4. oktober 2011 #15 Skrevet 4. oktober 2011 Huff, har 1 reima(etter storebror),1 troll (ny) og 1 polarn o pyret (ny)! Så har vel snart de fleste dressne i testen. Ha ha
Trultetryne Skrevet 5. oktober 2011 #16 Skrevet 5. oktober 2011 Vi har en Reflexdress fra sist vinter som jeg håper holder til over jul. Da tenkte jeg å prøve å finne en Reimadress på salg siden disse er så myke og lette. Vi bor på vestlandet så muligheten for en mild og snøfattig vinter er ganske stor, og da duger sikkert parkdressen eller regntøy med noe varmt under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå