Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Barnet mitt blir 5 år om fjorten dgr. I gruppen i bhg er det av 12 stk og av dette et gjeng på 3 gutter. 2 av de leker mitt barn noe med men den tredje gutten er direkte ufin med han. Stort sett går det på utestengelse. Han nekter prate til mitt barn, og tar de andre unna mitt barn. Bhg har tatt tak i det og gutten min har mange andre å leke med men disse 2 går ikke overens. Ifjor ba vi alle. Når gutten min skulle gi denne gutten en klem for gaven dyttet han han unna. Han nektet sitte ved bordet, han var sur og ekkel og gikk kun rundt å prøvde få de to andre guttene med seg andre steder enn der de andre lekte. Alle blir bedt iår også, MEN jeg trenger tips til hvordan løse dette. Jeg tenker å ikke la dette 3-kløveret sitte ved siden av hverandre f.eks. Jeg blir også ringe foreldrene hans om han ikke kan oppføre seg da han "ødela" noe av stemningen ifjor. Er også alene så iår må jeg nok høre med noen om de kan være sammen med meg. Råd og tips takk:)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Må også si at mitt barn er veldig obs på denne oppførselen hans. Han ønsker ikke ha han der men ønsker be de andre. Jeg er verken for å stenge denne gutten ute eller å be min sønn om å velge flere å stenge ute. Han husker at han ikke pratet til han i forrige bursdag så han sa" hvorfor skal han være her når han ikke prater med de som bor her" hehe:)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Jeg hadde gitt beskjed til foreldrene til denne gutten og krevd at de var tilstede selv.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Jeg ville ringt moren og forklart problemet akkurat slik det er og hørt om hun hadde mulighet til å være der og gi deg en hånd siden du er alene ) Hadde satt stor pris på det om det var mitt barn som var "problembarnet".
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Enig med 21:31. SI at du inviterer alle guttene fordi det er det rettferdige, men at du ikke aksepterer slik ufin oppførsel i år igjen. Gutten er velkommen, men kun hvis far eller mor blir med.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Uff, vanskelig sånn der. Syns det er ille også at noen skal få oppføre seg dårlig og nesten ødelegge andre sin dag. Likevel SKAL de bes! Om barnet ditt ikke ønsker tror jeg nesten jeg hadde latt han få viljen sin.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Hdde heller ikke bedt denne ungen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå