Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Vi har en gutt på 4,5 år, en gutt på 2 år og en baby på 4 uker. Flere med tette barn?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Vi rakk 3 barn på 4 år. Eldste er nå 5 og yngste akkurat 1.5 år. Og så er tredjemann ca midt imellom.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Her ventes det tvillinger noen måneder før gutten vår fyller 3 år.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Vi fikk 4 stykker i løpet av 7 år, nå er de 10 år, 7 år, 4 år og snart 3 år. Ikke veldig tett, men en liten flokk på ganske kort tid
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 jeg har 3 under 3 år. Ei på 2,5 , en på 1 og noen få mnd. og en nyfødt.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Eldste var 3.5 år da tvillingene kom.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Vi har en gutt som akkurat har fylt 5, ei jente på straks 4 og ei jente på drøyt 2
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Nr 3 kom noen mnd. før eldste fylte 3 år. Annie 14:04
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 Min søster har så tette. Eldste var enda ikke fylt 4 da minste kom. Hun sier det er travelt Og yngste er den travleste. Hun sier at hun er ikke sikker på om hun i dag hadde hatt 3 barn, dersom yngste var førstefødte hehehe... eldste er superenkel, nr 2 er litt mer med, og yngste..... ja, han tar kaka
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 eldste min blir 5 år 2 dager før termin på nr 3. nr 2 er 3 år! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå