Gå til innhold

Hva er det med slike barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner ei jente på 17 år som rett og slett ikke kan sitte rolig uten å bli deprimert, på en måte så detter hun i et sort hull og sitter å tenker...

Hun må ha noe å gjøre, slik som i sommer - målt 12 store vegger, ryddet ute hos foreldrene, ordnet i hagen +++, uten å engang mase etter penger.. det er bare for å ha noe å gjøre...

 

Kan det være en slags lidelse eller noe? Har ikke hørt om det før så er vel ikke så normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det høres galt ut, jeg. En person som liker å ha noe å henge fingrene i, en som liker å ha noe nå gjøre. Hva er galt med det? Enda mer positivt er at hun ikke forlanger penger for det hun gjør.

 

Ser ikke noe galt i det. Hun er 17 år, en ganske "rastløs" alder.

Skrevet

Neida, men at hun blir deprimert med engang hun ikke har noe å gjøre??

Skrevet

Hun er ikke enebarn, det er en flokk på 4 unger.

 

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med dette, men synes det høres litt rart ut. Om du mener at hun virkelig blir deprimert når hun er i ro. Er det noe som plager henne, som du vet om?

 

Jeg synes du bør ringe helsepersonell, det være seg helsesøster (skole, fritidsordning el), lege eller andre som kan mere om dette.

Skrevet

ano 1225 så nå at du ikke er en av foreldrene, da vil det kanskje være litt rart å ringe helespersonell... ;)

Skrevet

Er ikke en av foreldrene så kan ikke ta en telefon til noen :P

Men lurer bare på hva som kan være...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...