Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Var på fest inatt. å klarte å rote meg borti å ha sex med en arbeidskolega av kjæresten min. Hva gjør jeg nå da?? ;-O Elsker jo kjæresten min over alt på jord.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 En arbeidskollega, ja... Da er det ikke så mye annet å gjøre enn å fortelle samboeren din hva som skjedde, for det der er over alle sladrekanaler på arbeidsplassen allerede, dessverre.. Så får du håpe på det beste.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Hvis du elsker kjæresten din over alt på jord, så hadde du aldri gjort det... Du må jo bare tilstå. Han vil garantert få vite det uansett...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 vel, du har driti deg ut da. Du må si det til kjæresten og håpe på at det går bra. Å ikke si det blir for dumt når det er en så nær person, da kommer det ut uansett.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Hmm, om du elsker kjæresten din over alt på jord så hadde du nok ikke vært utro...uansett så må du fortelle det. Som de andre skriver her så er sjangsene store for at han ganske snart får vite noe...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Du elsker IKKE kjæresten din over alt på jord for da hadde du ikke gjort det!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Tulleinnleg nr 10039 Denne har jeg sett før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå