Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Skulle hente poden her en dag og da jeg kommer inn på avdelingen..sitter de å hører på julemusikk !!!! Jeg spurte de voksne om det var noen grunn til at de gjorde det, og jada, det var en grunn.. de var sånn i julestemning og hadde lyst... Jeg spurte om de ikke syns det var litt tidlig, men neida det var jo snart jul.. Jeg tok en telefon til ped leder og snakket med henne om det og hun skulle få slutt på det med en gang! Hva tenker dere damer? Er det greit å dra jula helt til september bare fordi vi voksne har lyst? Jeg syns de små (3-5 år var de) kan få ha litt høst først jeg da..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Ohlalla, du høre ut som en utrolig slitsom barnehagemamma!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 fy fa....ringte du virkelig ped.leder for noe sånt? du må være en marerittkjerring å ha i omgangskretsen.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Du tuller nå? Det blir da ikke jul av å sette på en jule-cd i september.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Du ringte ped.leder og klaget fordi de spilte julemusikk? Er du gal? Har du en personlighetforstyrrelse? Trenger du en hobby?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Nei jeg er ingen marerittkjerring, jeg syns bare jula kan legges til slutten av november og desember i barnehagen. Syns mine barn skal få være ute å leke når det er vær til det i stedet for å sitte inne å høre på julemusikk. Har ikke reagert på noe i barnehagen før. Ped. leder reagerte med en gang jeg sa det så tror ikke jeg er så fæl.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 ped.eder ler rått av deg nå, marerittkjerring.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 regner med de ler godt av deg bak ryggen din nå. fint at ped.leder blir brukt til så viktige ting tenker jeg..du blir nok tatt svært alvorlig neste gang du ringer for noe "viktig".
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 Jeg er enig med Hi, jeg! Det går da virkelig ikke an i september! Hvor pokker ble det av høsten?? Nei, vet du hva, de får pelle seg ut og plukke høstløv og lære om høsten først!
Gjest Alimka Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 Det var vel antakelig barna som hadde lyst? Hehe, dette hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt. Faktisk hørte vi litt på julemusikk her hjemme i sommer, 5åringen "oppdaget" sin barnejulecd i hylla på rommet sitt og ville høre på den. Jeg syns julemusikk er greiest i desember, men spiller liten rolle om han ville høre på litt. Siden har han ikke spurt etter den Verre om jeg hadde sagt nei, da hadde han vel hvertfall mast hver dag fram til jul
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Stygt å tulle med dere,men jeg bare måtte! Er så mange "jeg elsker jula" innlegg her om dagen at jeg måtte tulle litt. Er veldig god venninne med ped leder og hadde ikke reagert på julemusikk BAZZINGA ) HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 Selvfølgelig reagerte ped leder med en gang, Det blir som med små barn i trass alder, man velger sine kamper:) Hadde en mor ringt meg, som ped leder for dette, så må jeg innrømme at jeg hadde ristet litt på hodet etter at røret var lagt på. Man skal høre mye.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #13 Skrevet 25. september 2011 Herregud! Det høres ut som en bhg som hører på barnas ønsker spør du meg!! Hva faen så om de vil høre julesanger da! Makan, la dem nå få lov til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå