Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 http://www.sa.no/ferie/article5745659.ece Jeg syntes at en bitteliten baby har det best hjemme i varme lune omgivelser den første tiden av livet sitt..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Jeg synes det finnes ulike måter og at det et kvalmende når noen tror de besitter sannheten om hvordan andre skal skape et godt liv for seg og sine. For øvrig virker de som glimrende, spennende og kjærlige foreldre. Andre igjen er kanskje bedre foreldre hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå