Gå til innhold

Hvor var du da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble gravid??

altså, hvor ble barnet produsert :D

Vi var på en kjedelig tog tur :P hadde sovekupe ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer var nattevakt ombord på båten han jobbet på, og jeg holdt ham med selskap. Midt på natta, etter at alle var kommet seg i seng, snek vi oss ned i et lite verksted, og hadde sex.. :)

Skrevet

På hytta med nr 1, i senga hos min svigerbror med nr 2 (vi var der på sommerferie), og hjemme i senga vår med nr 3.

Skrevet

Tipper hjemme i sengen. Eller kanskje på hytta med førstemann. Andremann var forresten kanskje på Sørlandet. Eller i Hellas..? Har virkelig ingen klar formening om når jeg ble gravid! Imponert eller skremt av dere med stålkontroll!

Skrevet

Første husker jeg ikke, sikkert hjemme i senga. Andre vet jeg ble unnfanget i et telt, st. hansaften. Sikkert oppå mannen, det var en greie på den tiden..

Skrevet

Jeg hadde eggløsning, men var nødt til å jobbe i nabobyen akkurat den dagen, så min samboer tar en 4timers båttur for å befrukte meg, han var fremme kl 10 på kvelden, så tar han fly hjem neste morgen kl 6, så han kom seg på jobb i tide ;)

....og nå har jeg 30dager igjen til termin ;)

Skrevet

Det var i sengen til min eks, altså barnefar. En fæl og vond seng. Vi var nyforelsket å jeg husker han hvisket at jeg ikke måtte stønne så høyt, haha :P

Skrevet

Hvor det første barnet ble unnfanget aner jeg ikke, men trolig hjemme hos barnefar, det andre agde mannen og jeg på hotell, det tredje ble til i ektesengen hjemme.

Skrevet

Hjemme i senga, etter en kveld ute med god middag og et show med Raske menn :)

Skrevet

På gutterommet til barnefar.. Snek meg inn da vi ikke var i et forhold og foreldrene hans skulle helst ikke vite at jeg var der. Moren hans var min sjef... hihi

Skrevet

Med nr en var jeg på st. Olavs hotell, mens selve produksjonen foregikk på fertillitetsavd på sykehuset. Med nr to hadde vi oss en kvikkis midt på dagen hjemme, jeg skjønte at jeg kom til å bli gravid da.

Skrevet

med nr 1 og 2, i senga med min x.

med nr 3 i bilen

Skrevet

første på "bare"rommet mitt hjemme hos min mor, var 21 år og bodde hjemme, andre ble unfanget i senga eller sofaen i leiligheta til samboeren, og siste ble unfanget i "innviingen" av vårt ny kjøpte hus... I et av rommene :) helt ok det :) Er 23 uker på vei med nr3 nå.. vi er enige om 4 barn.. så får vi se om det blir en romantisk tur på hytta eller noe med nr 4 :)

Skrevet

vi hadde sex tre ganger den mnd jeg ble gravid, mannen lå nemlig på sykehus, og var så vidt hjemme på perm.

Alle tre gangene i sengen, doggy!

Skrevet

Hos oss er sex for kos, barn lager vi på Riksen ;)))

Skrevet

Med første var det enten bak en strømtrafo på panseret på bilen eller på en oppblåsbar madrass på gjesterommet til noen venner og med nr 2 som jeg akkurat har fått i magen så er det nok i senga eller i dusjen hjemme.

Skrevet

nr 1 senga hjemme. nr 2; senga til svigers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...