Gå til innhold

Stelleveske tips!!! Hvilken stelleveske har du ? Pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg Lette lenge etter stelleveske, men fant ingen jeg syntes var fine.

Også så dyre! Ville ha en samboeren min kunne bruke også.

Så jeg gikk bort fra "stelleveskene" og så på alternativer som kostet litt.

kjøpte denne http://www.godgave.no/nettbutikk/skinn/skinnveske-stor/

650 for veska og 150 i frakt, men virkelig verdt det! :)

Sinnsykt fornøyd, godt og mykt skinn, god plass, kul og retro! Lett å feste til vognen også, og pengene går til en god sak!

Anbefales til alle hippe foreldre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er gal. Jeg kjøpte en helt vanlig, sort veske med god plass og lange stropper. Så fikk jeg plass til bleier, skifteklær og alt som hører med, OG jeg kunne henge den over vogna. Nå bruker jeg den som vanlig veske. To i en for... 150 kroner. Haha.

Skrevet

Kjempe fin skinnveske! Den kan du jo ha i mange år :) Sitter å ser på nettsiden deres nå, sikle! Akkurat en sånn jeg ønsker meg'!

Også et super pluss at den er et etisk produkt.

23:36 : Litt forskjell på den du har og en håndsydd veske i kamelskinn fra betlehem? Tror den har litt mer kvalitet, er jo et kjempe slitesterkt og tidløst produkt.

Skrevet

Vi har Simo Lux stelleveske. Ganske dyr. Kosta 600 ca. Kjøpte denna fordi vi ville ha den som hørte til vogna også synes vi den var finest :P

Skrevet

Jeg har en Basson baby, 600 for tre år siden. Kunne godt tenkt meg en stelleveske fra eBay, får en fin en, gjerne flere deler til under 200 kr

Skrevet

Aldri brukt eller hatt bruk for stelleveske. En vanlig bag eller en ryggsekk / stor veske holder i massevis

Skrevet

Vi hadde ikke så mye penger når jeg var gravid, så vi kjøpte en stelleveske fra ikea ;) Tror den kostet 150 kr. Er veldig fornøyd :)

Skrevet

Den som hører til vognen, for det passer best.

Skrevet

Så forresten at jeg har den vesken der selv, men den er ikke kjøpt gjennom den nettsiden, men gjennom en bekjent av en bekjent. Personlig synes jeg at den ikke er helt ypperlig som stelleveske, men jeg har jo ikke prøvd, men den funker jo fint til bærbar-PC og noen bøker.

Skrevet

Jeg har Simo hardbag for den hører til vogna og er utrolig praktisk. Kostet 999,-

Skrevet

Hvor du kjøpt den a? Virker som du har blitt lurt med tanke på at vi har den samme stelleveska og har kjøpt den på babybutikk og der kosta den 599

Skrevet

Jeg kjøpte den på BabyShop i Fredrikstad rett før jul i fjor ;) Har kvitteringen og den kostet 999,- Da har nok du vært heldig å kjøpt den på tilbud.

Skrevet

Har en kjempefin en fra Juicy Couture som jeg fikk i gave. Regner med at den var dyr nok, men synes den er så praktisk og fin med mange nyttige funksjoner :) også kan jeg bruke den senere også som veske :)

Skrevet

Jeg har bestillt en Easywalker stelleveske på ebay.com. Kom på rundt 75 kr med frakt, i USA.

Meget fornøyd, siden de skal ha 600 for de her hjemme. Den jeg har bestillt er riktignok litt mindre, men prisen er uansett en heeeelt annen ;)

Skrevet

jeg har forelsket meg helt i OIOI sin carry all i sort jaquard!den står som neste pungt på innkjøpslista ...til 1200kr! :o men det er nesten det eneste nye til dette barnet og jeg kan bruke den i mange mange år etter den har gjort jobben som stelleveske! :) stor og god og passer utmerket til vår spreke røde vogn! :)

Skrevet

Jeg brukte en dataveske som var kjøpt 2-3 år før babyen kom:-) Den har to lommer og er veldig praktisk. Får med meg både mat, drikke, bleier og klesskift.

Har en beige/svart vogn, og dataveska er i brun farge, så passer sammen det også synes jeg:-)

Den kostet vel 200 eller 300 ny.

Skrevet

Kjøpte den som hører til simovogna. Den Store veska med glidelås.. Kosta 799,- er det så dyrt da? Trodde de lå rundt den prisen...

Skrevet

Jeg synes det lukter REKLAME for nettsiden av hele innlegget..

Skrevet

Jeg bruker Dawn fra Timi&Leslie. Fantastisk fin og praktisk, var heldigvis gave, for jeg tror den er ganske dyr.. Har også en fra Simo, (2005), funker greit som en ekstra bag.

Skrevet

Jeg har Heidi Klum s Loved stelleveske i sort skinn .

Jeg betalte 20 dollar for den :)

Skrevet

hvorfår man kjøpt Heidi Klums og timi&lesle stellevesker da?

Skrevet

Jeg kjøpte min i Usa. (New York)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...