Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Går på Loette, og var på dag 8 på brettet.. Har tatt de regelmessig i 3 mnd nå. Igår glemte jeg en pille og det kom jeg på etter jeg hadde hatt sex! Vi brukte kondom da, og den sprakk ikke, tok p-pilla min idag til vanlig tid.. Så er det da unødvendig å ta den angrepilla, eller? Har bare sånn angst for å bli gravid nesten..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Du spør altså om: du er sikker på at du ikke har fått sæd inn i deg - og om du da trenger angrepille?? NEI!!! Det trenger du ikke! Kysset dere uten beskyttelse? Da burde du ta ei angrepille!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå