Gå til innhold

Angrepille? Eller unødvendig?..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på Loette, og var på dag 8 på brettet.. Har tatt de regelmessig i 3 mnd nå. Igår glemte jeg en pille og det kom jeg på etter jeg hadde hatt sex! Vi brukte kondom da, og den sprakk ikke, tok p-pilla min idag til vanlig tid.. Så er det da unødvendig å ta den angrepilla, eller? Har bare sånn angst for å bli gravid nesten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spør altså om: du er sikker på at du ikke har fått sæd inn i deg - og om du da trenger angrepille??

 

NEI!!! Det trenger du ikke!

 

Kysset dere uten beskyttelse? Da burde du ta ei angrepille!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...